همه اخبار و مقاله ها

ظرفیت اسکان مسافران در اصفهان به 150 هزار نفر رسیده است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، ظرفیت اسکان مسافران در اصفهان به 150 هزار نفر رسیده است.

26 اسفند 1402

4 اثر تاریخی کرمانشاه ثبت ملی شد

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ثبت چهار اثر تاریخی منقول استان در لیست آثار ملی کشور اطلاع داد.

14 اسفند 1402

آیفون SE 4 در سال 2025 با نمایشگر OLED عرضه می شود

اپل در سال 2022 از آیفون SE 3 رونمایی کرد و نسل قبلی آن در سال 2020 راهی بازار شد. حالا به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته نسل بعدی را در سال 2025 به دست کاربران برساند.

28 بهمن 1402

استارتاپ ویزا کانادا چیست؟

استارتاپ یک کوشش جسورانه و بلندپروازانه است که در پی تأثیر قابل توجهی در صنعت مربوطه خود است. مهاجرت به کانادا به وسیله استارتاپ ویزا کانادا یک روش ایده آل برای افراد فعال در این حوزه است.

14 بهمن 1402

بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی

امروزه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به یک انتخاب محبوب برای کارآفرینانی تبدیل شده است که در پی توسعه کسب و کار خود هستند. فروش آنلاین محصولات و داشتن یک فروشگاه اینترنتی، یکی از است. با این حال، انتخاب بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی شما می تواند...

7 بهمن 1402

عجیب اما واقعی؛ رودخانه های این منطقه نارنجی شده اند!، عکس

زومیت نوشت: در سال های اخیر دانشمندان و مردم محلی شاهد نارنجی شدن بعضی از رودخانه های آلاسکا بوده اند. دانشمندان برای کشف دلیل این امر کوشش می نمایند.

15 دی 1402

چطور از بخارگر استفاده کنیم؟ ترفندها و روش های متفاوت

بخارگر لباس راهی عالی برای از بین بردن چین و چروک لباس است. این وسیله ساده و کاربردی به شما یاری می نماید تا بدون هیچ دردسری لباس های تمیز و اتو کشیده داشته باشید. بخارگرها با گرما و بخار آب کار می نمایند. آب درون این دستگاه بخار می گردد و بعد به وسیله یک...

23 آبان 1402

کاخ موزه چهلستون اصفهان 9 و 10 مهر تعطیل است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کاخ موزه چهلستون اصفهان 9 و 10 مهر تعطیل است.

9 مهر 1402

اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل هابیل

اجاره جرثقیل در بسیاری از پروژه های عمرانی جزء ملزومات است و در عین حال خرید این دستگاه اصلا به صرفه نیست چرا که هزینه خرید و نگهداری از آن بسیار زیاد است.

21 شهریور 1402

قیمت خودرو های وارداتی تغییر کرد

بازار خودرو این روز ها بیش از پیش شکل انتظاری به خود گرفته و اجرای مراسم تحویل خودر های وارداتی در آخرین روز های هفته سپری شده نیز بر این انتظار دامن زده است.

11 شهریور 1402

رفتار عجیب دو کوسه سفید که دانشمندان را متحیر نموده است ، مرگ سفید چیست؟

دو کوسه سفید بزرگ با رفتار عجیب و غریبی که تا به حال ندیده نشده در امتداد سواحل ایالات متحده شنا می نمایند و دانشمندان را سردرگم نموده اند.

30 مرداد 1402

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی دورود

آیت جمالی فولاوند با اشاره به آتش سوزی در یکی از واحد های صنعتی شهرک صنعتی این شهرستان گفت: حجم حریق در این کارخانه بسیار گسترده است و نیرو های آتش نشانی هم اکنون در حال اطفای حریق هستند.

11 مرداد 1402

تصاویر ، ملاقات فرماندهان ونزوئلا و آفریقای جنوبی با دریادار شهرام ایرانی

فرماندهان نیروهای دریایی ونزوئلا و آفریقای جنوبی در ملاقات دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، آمادگی برای توسعه همکاری ها با ایران را اعلام کردند.

9 مرداد 1402

صداوسیما با حذف گروه های سریال دنبال چیست؟

تلویزیون در جدیدترین تصمیم، گروه های فیلم و سریال شبکه های اصلی را حذف و مدیران آنها را در چهار گروه با موضوعات تخصصی در مرکز سیمافیلم به کار گمارده است. بر این اساس از این پس تولید و ساخت سریال در شبکه ها منتفی است و همه اتفاقات تحت نظارت یک مرکز پیش می...

21 تیر 1402

وانت غول پیکر تازه بازار ایران

تبلیغات محیطی نشان می دهد پیکاپ غول پیکر بهمن G9 به زودی روانه بازار می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

8 تیر 1402

نخستین واکنش کاخ سفید به رویارویی گروه واگنر و ارتش پوتین

نور نیوز از واکنش آمریکا به اختلاف میان فرمانده واگنر و ارتش روسیه نوشت.

3 تیر 1402

قیمت نجومی مانیتور گیمینگ سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد!، عکس

زومیت نوشت: مانیتور اودیسه اولد G9 سامسونگ اواخر این ماه با برچسب قیمتی 2.199 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

25 خرداد 1402

غوغای کادیلاک در 2023؛ مجلل ترین خودرو تاریخ آمریکا

انتظار می رود قیمت کادیلاک سلستیک به حدود 300 هزار دلار و حتی فراتر برسد که دو برابر بیشتر از قیمت گران ترین محصول کنونی کادیلاک یعنی اسکالید V خواهد بود و به محدوده محصولات بنتلی و رولزرویس وارد خواهد شد.

20 خرداد 1402

تفاوت اخذ مالیات بر خدمات گردشگری در ایران و دنیا

عضو هیات علمی پژوهشکده توریستی جهاد دانشگاهی گفت: کشورهای در حال توسعه به مرور زمان توریست و توریستی را فعالیتی دیدند که باید از آن کسب عایدی داشته باشند؛ از همین رو مالیات بر توریستی را وضع کردند.

5 خرداد 1402

زره نمادین فلزی پیچیده برای گربه ها و موش ها ، کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه ها و موش ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف آرایی نمایند چه چیزهایی برای این نبرد می ساختند؟

25 اردیبهشت 1402
تعداد: (1359)