خودرو

عجیب اما واقعی؛ رودخانه های این منطقه نارنجی شده اند!، عکس

زومیت نوشت: در سال های اخیر دانشمندان و مردم محلی شاهد نارنجی شدن بعضی از رودخانه های آلاسکا بوده اند. دانشمندان برای کشف دلیل این امر کوشش می نمایند.

15 دی 1402

چطور از بخارگر استفاده کنیم؟ ترفندها و روش های متفاوت

بخارگر لباس راهی عالی برای از بین بردن چین و چروک لباس است. این وسیله ساده و کاربردی به شما یاری می نماید تا بدون هیچ دردسری لباس های تمیز و اتو کشیده داشته باشید. بخارگرها با گرما و بخار آب کار می نمایند. آب درون این دستگاه بخار می گردد و بعد به وسیله یک...

23 آبان 1402

اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل هابیل

اجاره جرثقیل در بسیاری از پروژه های عمرانی جزء ملزومات است و در عین حال خرید این دستگاه اصلا به صرفه نیست چرا که هزینه خرید و نگهداری از آن بسیار زیاد است.

21 شهریور 1402

قیمت خودرو های وارداتی تغییر کرد

بازار خودرو این روز ها بیش از پیش شکل انتظاری به خود گرفته و اجرای مراسم تحویل خودر های وارداتی در آخرین روز های هفته سپری شده نیز بر این انتظار دامن زده است.

11 شهریور 1402

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی دورود

آیت جمالی فولاوند با اشاره به آتش سوزی در یکی از واحد های صنعتی شهرک صنعتی این شهرستان گفت: حجم حریق در این کارخانه بسیار گسترده است و نیرو های آتش نشانی هم اکنون در حال اطفای حریق هستند.

11 مرداد 1402

وانت غول پیکر تازه بازار ایران

تبلیغات محیطی نشان می دهد پیکاپ غول پیکر بهمن G9 به زودی روانه بازار می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

8 تیر 1402

غوغای کادیلاک در 2023؛ مجلل ترین خودرو تاریخ آمریکا

انتظار می رود قیمت کادیلاک سلستیک به حدود 300 هزار دلار و حتی فراتر برسد که دو برابر بیشتر از قیمت گران ترین محصول کنونی کادیلاک یعنی اسکالید V خواهد بود و به محدوده محصولات بنتلی و رولزرویس وارد خواهد شد.

20 خرداد 1402

عرضه خودرو های طرح یکپارچه ایران خودرو و سایپا از امروز

دو خودروساز کشور از امروز چهارم اردیبهشت بزرگ ترین عرضه هفتگی خود را آغاز می کنند و تا پایان هفته بیش از 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل می شود.

4 اردیبهشت 1402

تحویل خودروهای کرمان موتور با قیمت سال گذشته به پذیرفته شدگان سامانه یکپارچه

در راستای سیاست تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ تلاشی برای افزایش تولید و عرضه خودرو، که به نظر ما مهمترین ابزار بازگشت آرامش به بازار است، دریغ نخواهیم کرد و عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با تمام ظرفیت ادامه خواهد یافت.

30 فروردین 1402

قیمت تازه معاینه فنی اعلام شد

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.

14 فروردین 1402

گیمرها بخوانند؛ حرفه ای ترین کیبوردهای بازی معرفی گشت

گجت نیوز نوشت: کیبوردهای مکانیکی، گزینه ایده آلی برای بازی کردن و یا تایپ هستند. ما در اینجا بهترین کیبوردهای گیمینگ سال 2023 را برای خرید به شما معرفی می کنیم.

16 اسفند 1401

سه مسیر بین المللی سفرهای دریایی در ایام نوروز فعال خواهند بود

ایلنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، سه مسیر بین المللی سفرهای دریایی در ایام نوروز فعال خواهند بود.

13 اسفند 1401

جهش قیمت تیبا و دنا در بازار، آخرین قیمت پژو، کوییک و سمند

گزارش ها نشان می.دهد که خودروهای تیبا در یک هفته گذشته از افزایش قیمت ها در امان نبودند به طوری که تیبا 2 مدل 1401 از 312 میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به 315 میلیون تومان رسیده است.

21 بهمن 1401

راهداری: مسافران فعلا به مازندران نیایند

حسن جهانیان از مسافران خواست با توجه به برودت و سرمای هوا در 48 ساعت آینده از سفر های غیرضروری به مازندران خودداری کنند.

14 بهمن 1401

سفرنامه روستای ورکانه ، سفر به روستای قرون وسطایی ایران

ورکانه، تنها روستای رنسانسی ایران با قدمت 400 ساله و خانه های سنگی که ...

18 دی 1401

فیلم ، تسلا مدل 3 به یدک کش 9 تنی تبدیل می گردد؛ قوی تر از لندکروز

گجت نیوز نوشت: به تازگی فیلمی از شاخ و شانه کشیدن تسلا مدل 3 در خیابان های آمریکا منتشر شده است که این سدان برقی را در قامت یک یدک کش غول پیکر نشان می دهد. اما واقعیت ماجرا چیست؟

13 دی 1401

شروع فروش فوق العاده 2 محصول ایران خودرو ، اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

2 محصول پژو پارس و سورن پلاس ایران خودرو ویژه طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده، از ساعت 10 صبح امروز شنبه 26 آذر به مدت سه روز عرضه می گردد.

8 دی 1401

تصاویر ، قوی ترین شاسی بلند دنیا که 10 برابر سانتافه قدرت دارد

دیجیاتو نوشت: استارتاپ دریکو (Drako) که مقر آن در کالیفرنیا قرار گرفته است، از دومین محصول خود پرده برداشت. این شاسی بلند بسیار مجذوب کننده، دراگون (Dragon) نام دارد و مثل سوپرسدان GTE، از یک پیشرانه تمام الکتریکی چهار موتوره بهره می برد.

28 آبان 1401

شروع طرح فروش نقدی انواع وانت نیسان بنزینی و دوگانه سوز ، جزئیات و قیمت

شرکت زامیاد شرایط فروش نقدی محصولات نیسان خود را ویژه مهرماه 1401 گفت.

25 مهر 1401

شروع تبادل اقتصادی با پول ملی کشورهای حاشیه خزر، آخرین مهلت شرکت در مزایده خودروهای خارجی اموال تملیکی اعلام شد

بدهی آمریکا رکورد تاریخی ثبت کرد، شروع 2 طرح فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا و توزیع روزانه 6 هزار تن مرغ گرم از اخبار مالی امروز است.

15 مهر 1401
تعداد: (120)