همایشها و نمایشگاه ها

قیمت نجومی مانیتور گیمینگ سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد!، عکس

زومیت نوشت: مانیتور اودیسه اولد G9 سامسونگ اواخر این ماه با برچسب قیمتی 2.199 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

25 خرداد 1402

برترین هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر کدام است؟

بسیاری از گردشگران برای سفر به مشهد، در پی هتل های نزدیک به حرم هستند. با توجه به اینکه حرم مطهر در مرکز شهر مشهد واقع شده است، شما با رزرو هتل های نزدیک حرم به سایر نقاط گردشگری مشهد نظیر بازار رضا، خانه ملک، آرامگاه نادر شاه افشار و مرکز خرید آرمان دسترسی...

6 اردیبهشت 1402

نمایشگاه دائمی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت آغاز به کار کرد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، نمایشگاه دائمی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت آغاز به کار کرد.

19 اسفند 1401

معروف ترین موزه های جهان که ارزش دیدن را دارند

بیش از 55000 موزه هنری در جهان وجود دارد. شاید با خودتان فکر کرده اید که چگونه می توانید موزه ای را در بین معروف ترین موزه های جهان انتخاب کنید که بیشتر از سایر موزه ها ارزش رفتن داشته باشد؟ نگران این موضوع نباشید زیرا ما زیباترین موزه های جهان را در قالب...

20 دی 1401

کوشش ناسا و اسپیس ایکس برای تقویت هابل به مداری بالاتر

ناسا توافق نامه ای با اسپیس ایکس امضا نموده است تا امکان استفاده از خدمه تجاری برای بالا بردن مدار هابل و افزایش طول عمر آن را آزمایش کند.

10 مهر 1401

معرفی 4 جیپ برقی نو؛ پایانی برای آفرودهای بنزینی!

معرفی کردن ماشین های شاسی بلند تمام الکتریکی از جیپ که نامش با خودروی آفرود گره خورده، پیامی روشن دارد؛ پیامی برای خاتمه عصر آفرودهای بنزینی پرمصرف. 4 جیپ برقی تازه، قرار است طی 3 سال آینده به بازار بیایند؛ این شاسی بلندها در ابتدا در اروپا عرضه خواهند...

30 شهریور 1401

برترین زمان سفر به شهر نیویورک

شهر نیویورک یکی از برجسته ترین و بزرگترین شهرهای آمریکا به شمار می رود که در سطح جهانی بسیار شناخته شده و مشهور است. در ماه دسامبر و در تعطیلات کریسمس، نیویورک چراغانی می گردد و تزیینات کریسمسی را در گوشه و کنار آن می توان مشاهده کرد که بسیار تماشایی و...

23 مرداد 1401

اولین هتل پنج ستاره اردبیل افتتاح می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اولین هتل پنج ستاره اردبیل افتتاح می گردد.

2 تیر 1401

آغاز ثبت نام سازمان ها و نهاد ها برای دریافت بن کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

علیرضا اسماعیلی مطرح نمود: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران سازمان ها و نهاد ها می توانند برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) از روز چهارشنبه (بیست ونهم دی ماه 1400) در سایت Ketab.ir ثبت نام کنند.

24 خرداد 1401

رکورد شکنی آمار مبتلایان به کرونا در چین

چین روز یکشنبه مجموعا 13 هزار و 287 مورد تازه ابتلای روزانه به کرونا را برای 13 فروردین گزارش کرد که بالاترین اندازه از بهمن سال گذشته محسوب می گردد. بیشتر مبتلاشدگان از شمال شرقی استان جیلین و مرکز اقتصادی شانگ های هستند که عملاً منجر به قرنطینه کل شهر شده...

22 خرداد 1401

تور ارزان هند: تور دهلی: تور هند: معرفی هتل لیلا امبینس کانونشن در دهلی

هتل لیلا امبینس کانونشن (Leela Ambience Convention)در شهر جادویی دهلی، در زمان سفر کنید! سوار مترو بشوید و از بخش قدیمی شهر به بخش جدیدتر و مدرن تر آن برسید. از تماشا رنگ ها، عطرها و جواهرات پر سر و صدای آن لذت ببرید و کمی آن طرف تر در بلندترین برج های آن از منظره این...

2 خرداد 1401

عناوین و جزئیات 48 پروژه بزرگترین سرمایه گذاری صنعتی تاریخ کشور اعلام شد

دبیر کارگروه پیشرانان پیشرفت ایران لیست و جزئیات 48 پروژه بزرگترین رویداد سرمایه گذاری صنعتی کشور در دولت سیزدهم را گفت.

9 اردیبهشت 1401

برگزاری نکوداشت ششمین سالروز ثبت میراث جهانی گنبد قابوس و روز گنبد کاووس

به مناسبت ششمین سالروز ثبت گنبد قابوس در لیست میراث جهانی و روز گنبد کاووس، در جوار این اثر تاریخی جشنی برگزار خواهد شد.

19 فروردین 1401

مجیدی: غفوری شرایط همراهی ندارد، بازیکن آسیایی جذب می کنیم

خبرنگاران ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب جذب می کنیم که یکی از آنها آسیایی است و البته ممکن است یکی دو بازیکن لیگ فزونی به ما اضافه شوند.

1 اسفند 1400

میلیون ها بازدید از اکسپو دوبی

نمایشگاه اکسپو 2020 که از حدود دو ماه پیش میزبان غرفه های کشورهای مختلف دنیا در دبی بوده تا به امروز آمار میلیون ها بازدید را به ثبت رسانده است.

19 دی 1400

تعریف اقامتگاه بوم گردی

در اینجا تعریف اقامتگاه بومی و اکوتوریسم و اهمیت آن را شرح داده ایم.

15 دی 1400

تاریخ چندهزار ساله زیر چرخ موتورسیکلت ها!

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: قبل از تعطیلات نوروز، تفاهم نامه ای با شهرداری داشتیم که قرار بر این شد، شهرداری ابتدا برای ساماندهی تپه اشرف ورود پیدا کند اما هنوز به مرحله عمل نرسیده است.

6 شهریور 1400

دستور به سفارت آمریکا در کابل: وسایل و اسناد حساس را نابود کنید

در حالی که پیشروی های برق آسای طالبان در سراسر افغانستان ادامه دارد، شبکه سی ان ان با انتشار گزارشی اظهار داشت سفارت ایالات متحده در کابل به کارکنان خود دستور داده تا وسایل و اطلاعات محرمانه را نابود نمایند.

26 مرداد 1400

کارخانه نوآوری زیرساختی برای توسعه فعالیت های استارتاپی است ، راه اندازی کارخانه تا 2 ماه آینده

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: کارخانه نوآوری که فضایی برای توسعه فعالیت های استارتاپی درنظر گرفته شده، تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

18 مرداد 1400

توسعه 7 هزار کیلومتری فیبرنوری در کشور

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران صبح امروز دوشنبه با حضور 88.53 درصد سهامداران و اعضای حقیقی و نمایندگان حقوقی هیأت مدیره این شرکت، در محل سالن همایش های ساختمان دکتر وفا غفاریان برگزار گردید.

7 مرداد 1400
تعداد: (71)