علم و تکنولوژی

آیفون SE 4 در سال 2025 با نمایشگر OLED عرضه می شود

اپل در سال 2022 از آیفون SE 3 رونمایی کرد و نسل قبلی آن در سال 2020 راهی بازار شد. حالا به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته نسل بعدی را در سال 2025 به دست کاربران برساند.

28 بهمن 1402

استارتاپ ویزا کانادا چیست؟

استارتاپ یک کوشش جسورانه و بلندپروازانه است که در پی تأثیر قابل توجهی در صنعت مربوطه خود است. مهاجرت به کانادا به وسیله استارتاپ ویزا کانادا یک روش ایده آل برای افراد فعال در این حوزه است.

14 بهمن 1402

بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی

امروزه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به یک انتخاب محبوب برای کارآفرینانی تبدیل شده است که در پی توسعه کسب و کار خود هستند. فروش آنلاین محصولات و داشتن یک فروشگاه اینترنتی، یکی از است. با این حال، انتخاب بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی شما می تواند...

7 بهمن 1402

عجیب اما واقعی؛ رودخانه های این منطقه نارنجی شده اند!، عکس

زومیت نوشت: در سال های اخیر دانشمندان و مردم محلی شاهد نارنجی شدن بعضی از رودخانه های آلاسکا بوده اند. دانشمندان برای کشف دلیل این امر کوشش می نمایند.

15 دی 1402

وانت غول پیکر تازه بازار ایران

تبلیغات محیطی نشان می دهد پیکاپ غول پیکر بهمن G9 به زودی روانه بازار می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

8 تیر 1402

نخستین واکنش کاخ سفید به رویارویی گروه واگنر و ارتش پوتین

نور نیوز از واکنش آمریکا به اختلاف میان فرمانده واگنر و ارتش روسیه نوشت.

3 تیر 1402

قیمت نجومی مانیتور گیمینگ سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد!، عکس

زومیت نوشت: مانیتور اودیسه اولد G9 سامسونگ اواخر این ماه با برچسب قیمتی 2.199 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

25 خرداد 1402

غوغای کادیلاک در 2023؛ مجلل ترین خودرو تاریخ آمریکا

انتظار می رود قیمت کادیلاک سلستیک به حدود 300 هزار دلار و حتی فراتر برسد که دو برابر بیشتر از قیمت گران ترین محصول کنونی کادیلاک یعنی اسکالید V خواهد بود و به محدوده محصولات بنتلی و رولزرویس وارد خواهد شد.

20 خرداد 1402

تفاوت اخذ مالیات بر خدمات گردشگری در ایران و دنیا

عضو هیات علمی پژوهشکده توریستی جهاد دانشگاهی گفت: کشورهای در حال توسعه به مرور زمان توریست و توریستی را فعالیتی دیدند که باید از آن کسب عایدی داشته باشند؛ از همین رو مالیات بر توریستی را وضع کردند.

5 خرداد 1402

ادامه جشنواره ریتم بهاری ایرانسل با جوایز ویژه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اپلیکیشن ریتم که پلتفرم اشتراک موسیقی و آهنگ پیشواز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است، با برگزاری جشنواره بهاری، به کاربرانی که تا 3 اردیبهشت 1402، بیشترین موسیقی صوتی یا تصویری را از این اپلیکیشن...

24 فروردین 1402

تصور ما از تی رکس ها غلط بوده است! ، کشف تازه دانشمندان درباره دایناسورها

در یک مطالعه تازه در دانشگاه پورتسموث، یک تیم بین المللی از محققان مورفولوژی فک، ساختار دندان و الگوهای سایش دندانی خزندگان با لب و بی لب را مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند که دهان تروپودها بیشتر شبیه دهان مارمولک است تا کروکودیل.

12 فروردین 1402

ابزارهای مالی کنترل آلودگی؛ بازار تبادل آلاینده ها یا اوراق اعتبار آلایندگی (CDM)

الهه پهلوان؛ کارشناس ارشد برنامه ریزی محیط زیست و عضو بنیاد حفاظت از محیط زیست و حیات وحش ایران در یادداشتی به آنالیز ابزار های مالی کنترل آلایندگی هوا پرداخت.

23 اسفند 1401

گیمرها بخوانند؛ حرفه ای ترین کیبوردهای بازی معرفی گشت

گجت نیوز نوشت: کیبوردهای مکانیکی، گزینه ایده آلی برای بازی کردن و یا تایپ هستند. ما در اینجا بهترین کیبوردهای گیمینگ سال 2023 را برای خرید به شما معرفی می کنیم.

16 اسفند 1401

راهداری: مسافران فعلا به مازندران نیایند

حسن جهانیان از مسافران خواست با توجه به برودت و سرمای هوا در 48 ساعت آینده از سفر های غیرضروری به مازندران خودداری کنند.

14 بهمن 1401

خبر مهم وزیر ارتباطات درباره پیغام رسان های داخلی

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه خبر، خبر مهمی را درباره پیغام رسان های داخلی گفت.

13 بهمن 1401

پیامک هم گران شد

براساس اطلاعات جداول لایحه بودجه سال 1402 قیمت هر پیامک 30 ریال افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین درآمد دولت از این محل 600 میلیارد تومان خواهد بود.

25 دی 1401

معروف ترین موزه های جهان که ارزش دیدن را دارند

بیش از 55000 موزه هنری در جهان وجود دارد. شاید با خودتان فکر کرده اید که چگونه می توانید موزه ای را در بین معروف ترین موزه های جهان انتخاب کنید که بیشتر از سایر موزه ها ارزش رفتن داشته باشد؟ نگران این موضوع نباشید زیرا ما زیباترین موزه های جهان را در قالب...

20 دی 1401

سفر به کره جنوبی ، دانستنی های سفر به کره جنوبی

خیلی از افراد در جهان علاقه زیادی به سفر دارند سفر هایی که کشور های مختلف جهان را بتوانند ببینند و از آن ها خاطرات خوشی داشته باشند . این چنین افراد مشتاق از هر فرصتی که در تعطیلات برایشان پیش می آید استفاده می نمایند تا به تماشا زیبایی های متنوع کشور های...

15 دی 1401

فیلم ، تسلا مدل 3 به یدک کش 9 تنی تبدیل می گردد؛ قوی تر از لندکروز

گجت نیوز نوشت: به تازگی فیلمی از شاخ و شانه کشیدن تسلا مدل 3 در خیابان های آمریکا منتشر شده است که این سدان برقی را در قامت یک یدک کش غول پیکر نشان می دهد. اما واقعیت ماجرا چیست؟

13 دی 1401

رنگ های نو گوشی گلکسی A13 (4G و 5G) معرفی گردید

سری سامسونگ گلکسی A 2022 دارای یک پالت استاندارد از چهار رنگ مشکی، سفید، آبی (روشن) و نارنجی خواهد بود. گلکسی A33، 5G نیز در این رنگ ها عرضه خواهد شد، گلکسی A53 و گلکسی A13 سطح پایه نیز شامل این رنگ خواهد بود.

5 دی 1401
تعداد: (286)