برترین زمان سفر به شهر نیویورک

به گزارش وبلاگ شهبازی، شهر نیویورک یکی از برجسته ترین و بزرگترین شهرهای آمریکا به شمار می رود که در سطح جهانی بسیار شناخته شده و مشهور است. در ماه دسامبر و در تعطیلات کریسمس، نیویورک چراغانی می گردد و تزیینات کریسمسی را در گوشه و کنار آن می توان مشاهده کرد که بسیار تماشایی و مجذوب کننده به نظر می رسند. این موقع از سال زمان بسیار خوبی برای بازدید از شهر نیویورک محسوب می گردد.

برترین زمان سفر به شهر نیویورک

در این موقع از سال، رستوران ها انواع غذاهای لذیذ را سرو می نمایند و هر روز نیز می توان تفریحات مختلفی را تجربه کرد. با اینکه در این زمان شهر نیویورک بسیار شلوغ است اما جشن گرفتن سال نوی میلادی در این شهر می تواند برای شما به خاطره ای ماندگار تبدیل گردد. در ماه دسامبر هوا سرد است اما همانند ماه های ژانویه و فوریه یخ بندان نیست.

در صورتی که دوست دارید تجربه ای خارق العاده و کریسمسی در نیویورک داشته باشید، سفر در ماه دسامبر به این شهر می تواند زمان بسیار خوبی باشد. با این حال، اگر در سفر خود آب وهوای خوب و متناسب را مد نظر دارید، بهتر است در پاییز به نیویورک سفر کنید. در این موقع از سال، هوا معتدل است و رنگ برگ ها تغییر می نمایند. پیاده روی در بین برگ های درختان در خیابان ها همانند گردش در طبیعت است.

ماه های ژوئیه و اوت، ماه های تابستانی هستند که در آن موقع از سال، شدت گرمای هوا بیشتر خواهد بود اما در عوض، شهر خلوت تر است. در تابستان، فعالیت های رایگان مختلفی را می توانید در نیویورک تجربه کنید که از جمله آن ها می توان به کایاک سواری و تماشای فیلم اشاره نمود.

آب وهوای نیویورک

تابستان ها در نیویورک داغ و رطوبتی است و دمای هوا در این موقع از سال به حدود 32 درجه سلسیوس می رسد. بیشتر شهر نیز با خیابان های سنگ فرش پوشیده شده که دما را بیشتر جذب می نماید و حس خفه نماینده بیشتری به آن می دهد. استخرهای عمومی و قایق سواری در این موقع از سال می تواند سفر شما را بهتر و مجذوب کننده تر کند و از گرمایی بدن شما بکاهد.

بسیاری از ساکنین محلی نیویورک بر این عقیده هستند که پاییز زیباترین زمان برای بازدید از این شهر به شمار می رود. در این موقع از سال، رنگ برگ درختان تغییر می نماید و بر روی خیابان های شهر پهن می شوند که حس طبیعی جالبی به نیویورک می دهد. پارک مرکزی نیویورک (Central Park) برترین مکان برای تجربه فضای پاییزی شهر است.

زمستان در نیویورک می تواند بسیار سرد باشد و میانگین دمای هوا در این موقع از سال بین 6- تا 5 درجه سلسیوس فرق دارد. به هنگام بارش برف، خیابان های شهر پوشیده از انبوهی از برف آب می شوند که پیاده روی در خیابان ها را بسیار سخت می نماید. استفاده از چکمه های ضدآب در این موقع از سال می تواند بسیار مفید باشد. در این موقع از سال، رستوران ها و بارهای شهر بسیار دنج هستند و همه آن ها نیز شومینه های افروخته ای دارند که علاوه بر داشتن گرم، زیبا نیز به نظر می رسند.

در فصل بهار شهر بسیار سرزنده و تماشایی است. در تمام خیابان ها شکوفه ها جوانه می زنند و فستیوال های مختلفی برگزار می شوند که از جمله آن ها می توان به جشنواره شکوفه گیلاس (Cherry Blossom Festival) در بروکلین اشاره نمود. این جشنواره به نام Sakura Matsuri نیز شناخته می گردد. دمای هوا نیز به نحوی است که گردش در خیابان های شهر بسیار لذت بخش است.

رویدادها و فستیوال های مشهور نیویورک

شهر نیویورک همواره میزبان رویدادهای و فستیوال های مختلف است و هر کسی با هر سلیقه ای می تواند رویداد مختص به خود را در نیویورک پیدا کند. شهر نیویورک به حدی بزرگ است که ممکن است در یک روز چندین رویداد متفاوت به طور همزمان در منطقه ها مختلف برگزار شوند.

ماه ژانویه احتمالا سردترین ماه در شهر نیویورک به شمار می رود که ارزان ترین زمان سفر به این شهر نیز محسوب می گردد. در این موقع از سال، هتل ها بسیار ارزان تر هستند و تخفیف های ویژه ای برای بازدید از جاذبه های نیویورک همانند موزه ها، تورهای گردشگری و سینماها ارائه می گردد که می تواند سفر شما را ارزان تر کند.

ماه فوریه نیز همچنان سرد است اما رویدادهای مختلفی در این ماه برگزار می شوند که فضای دلنشین و گرمی برای ساکنین محلی و گردشگران ایجاد می نمایند. جشنواره و رژه سال نوی قمری (Lunar New Year Parade & Festival) یکی از رویدادهایی است که ساکنین چینی نیویورک برگزار می نمایند و با پایکوبی اژدها، هنرهای رزمی و رژه های رنگارنگ، سال نوی خود را جشن می گیرند. برترین مکان برای بازدید از این رویداد نیز چایناتاون (چاینا تاون)، فلاشینگ (Flushing)، کوئینز (Queens) و سانست پارک (Sunset Park) است.

از جمله دیگر جشنواره ها و رویدادهایی که در شهر نیویورک برگزار می شوند می توان به رژه روز سن پاتریک (St. Patricks Day Parade)، نمایشگاه گل میسی (Macys Flower Show)، فریز نیویورک (Frieze New York)، جشنواره فیلم تریبکا (Tribeca Film Festival)، تنیس آزاد آمریکا (US Open Tennis)، هفته مد نیویورک (New York Fashion Week)، رژه روستای هالووین (Village Halloween Parade)، ماراتون شهر نیویورک (New York City Marathon) و مواردی دیگر اشاره نمود.

چه زمانی برای سفر به نیویورک بهتر است؟

پاییز، زمستان و بهار همگی زمان بسیار خوبی برای بازدید از شهرنیویورک به شمار می فرایند. در پاییز و بهار، دمای هوا گرم تر و معتدل تر است و رویدادهای زیادی نیز در آن موقع برگزار می گردد. برعکس، زمستان سرد است اما قیمت ها اندکی پایین تر هستند.

چه زمانی برای سفر به نیویورک ارزان تر است؟

ژانویه و بعلاوه فوریه و مارس، ماه هایی هستند که سفر به نیویورک برای شما ارزان تر خواهد بود. در این موقع از سال، جشن های سال نوی میلادی به خاتمه رسیدند و هنوز نیز گردشگران زیادی برای تعطیلات بهاری به هتل ها هجوم نیاورده اند.

بارانی ترین ماه نیویورک کدام است؟

در تمام فصول سال در شهر نیویورک بارش باران وجود دارد و در ماه های زمستانی نیز بارش برف و طوفان های شدید نیز احتمال دارد. با این حال باید به طوفان های تابستانی نیز توجه کرد و ماه ژوئیه یا اوت معمولا بارانی ترین ماه نیویورک به شمار می فرایند.

منبع: فوت و فن / tripsavvy

به "برترین زمان سفر به شهر نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به شهر نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید