برترین هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر کدام است؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، بسیاری از گردشگران برای سفر به مشهد، در پی هتل های نزدیک به حرم هستند. با توجه به اینکه حرم مطهر در مرکز شهر مشهد واقع شده است، شما با رزرو هتل های نزدیک حرم به سایر نقاط گردشگری مشهد نظیر بازار رضا، خانه ملک، آرامگاه نادر شاه افشار و مرکز خرید آرمان دسترسی راحت و نزدیکی خواهید داشت. برای رزرو هتل های مشهد نزدیک به حرم می توانید یکی از هتل های یک تا پنج ستاره را با توجه به بودجه موردنظر و امکاناتی که به آن احتیاج دارید، رزرو کنید. در ادامه لیستی از هتل های نزدیک به حرم مطهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر کدام است؟

هتل های 5 ستاره مشهد نزدیک حرم

در نزدیکی بارگاه امام رضا (ع)، هتل های پنج ستاره زیادی وجود دارند، که مجموعه امکانات کامل و خدمات بی نظیری را به مهمانان خود ارائه می دهد. یکی از هتل های پنج ستاره، هتل قصرالضیافه نام دارد که در نزدیکترین فاصله با حرم مطهر قرار گرفته است. از امکانات هتل قصرالضیافه مشهد می توان به فضای سبز، کافی شاپ، رستوران و سایر امکانات رفاهی اشاره نمود.

هتل مدینه الرضا، یکی دیگر از هتل نزدیک به حرم به شمار می آید که با داشتن اتاق های لوکس، سوئیت، اتاق کانکت و آپارتمان، گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی و ماه عسل به شمار می آید. هتل مجلل درویشی دیگر هتل نزدیک به حرم محسوب می گردد که در خیابان امام رضا قرار گرفته است. ارائه امکانات لوکس رفاهی، مجموعه آبی و استخر، رستوران های متنوع و طراحی مجلل آن، این هتل را از سایر هتل های مشهد متمایز می نماید.

هتل های 4 ستاره مشهد نزدیک حرم

هتلهای چهار ستاره مشهد نزدیک حرم، هتل های خوب اما با قیمت پایین تر از هتل های پنج ستاره هستند. هتل جواد، یکی از هتل های چهار ستاره نزدیک حرم به شمار می آید که با ارائه خدمات کاملی نظیر سالن بدنسازی و استخر، روم سرویس، رستوران و کافی شاپ و اتاق های مالی و سوئیت های لوکس 1-4 نفره، توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند.

هتل اترک، دیگر هتل چهار ستاره مشهد محسوب می گردد که تنها 400 متر با حرم فاصله دارد. امکانات هتل اترک شامل پارکینگ سرپوشیده، سالن بدنسازی، کافی شاپ و رستوران ایرانی می گردد که اقامت راحتی را برای مهمانان خود فراهم می نماید. هتل الماس 1 مشهد هم علاوه بر امکانات رفاهی کامل، با دارا بودن سالن های همایش گزینه خوبی برای سفرهای کاری به شمار می رود.

هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم

برای سفر مالی و با امکانات رفاهی مجهز، هتل های 3 ستاره مشهد، گزینه خوبی برای اقامت به شمار می روند. هتل رضویه مشهد، به عنوان هتل سه ستاره مشهد، یکی از هتل های باکیفیت است که امکاناتی فراتر از یک هتل سه ستاره به مهمانان و زائران ارائه می دهد. هتل اطلس مشهد، یکی از هتل های باسابقه در مشهد به شمار می رود که در فلکه آب قرار گرفته است و حدود 5 دقیقه با حرم رضوی فاصله دارد. برای رزو هتل اطلس می توانید یکی از اتاق های یک تا چهار تخته اکونومی و رویال را رزرو کنید.

هتل فیروزه توس مشهد که فعالیت خود را به تازگی آغاز نموده، امکانات و خدمات رفاهی خوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد. اگر خانوادگی یا با دوستان خود سفر می کنید، می توانید یکی از اتاق ها وسوئیت های 1-6 تخته را رزرو کنید. این هتل در نزدیکی مرکز خرید آرمان قرار گرفته که تا حرم حدود 10 دقیقه پیاده راه دارد.

هتل های دو ستاره مشهد نزدیک حرم

اگر در پی سفری مقرون به صرفهتر هستید، ما به شما هتل های دو ستاره مشهد را پیشنهاد می کنیم. هتل ادریس یکی از هتل های دو ستاره مشهد است، که حدود 71 واحد اقامتی دارد که با توجه به تعداد نفرات همراهان خود می توانید یکی از اتاق های یک تا سه تخته و آپارتمان های چهار تخته را رزرو کنید. هتل جواهری مشهد، یکی دیگر از هتل های دوستاره مشهد محسوب می گردد که با ارائه امکانات خوبی نظیر رستوران، کافی شاپ، فاصله نزدیک به حرم و سایر امکانات رفاهی، توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند.

هتل های یک ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل های یک ستاره و هتل آپارتمان های مشهد، جز هتل های محبوب گردشگران به حساب می آیند که علاوه بر قیمت پایین، فاصله نزدیکی هم به حرم دارند. این هتل ها نسبت به هتل 4 یا 5 ستاره، از امکانات رفاهی کمتری برخوردارند اما تمام کوشش خود را می نمایند تا با ارائه سرویس دهی خوب، خاطرات خوبی را برای زائران و مهمانان خود به وجود آورند. از مهمترین هتل های یک ستاره مشهد، می توان به هتل سهند 2، هتل مرمر مشهد، هتل آپارتمان حیات و هتل آپارتمان شباهنگ اشاره نمود.

رزرو هتل مقرون به صرفه مشهد در فلای تودی

هتل های مشهد نزدیک حرم، با توجه به نوع خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند و بعلاوه تعداد ستاره، قیمت های مختلفی دارند. شما هر هتلی را که بخواهید با برترین قیمت در این سایت رزرو خواهید کرد. برای رزرو هتل مشهد کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل های داخلی، شهر مقصد (مشهد) را انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و اتاق هایی که احتیاج دارید را وارد نموده و روی گزینه جستجو، کلیک کنید. به این ترتیب، متنوع ترین هتل ها در تاریخ انتخابی خود را مشاهده خواهد نمود. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب و با ورود اطلاعات مسافران و پرداخت هزینه، بلافاصله واچر آن را دریافت کنید. فلای تودی مقرون به صرفهترین مرجع خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل است با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

منبع: فوت و فن

به "برترین هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید