اخبار صنعت

استارتاپ ویزا کانادا چیست؟

استارتاپ یک کوشش جسورانه و بلندپروازانه است که در پی تأثیر قابل توجهی در صنعت مربوطه خود است. مهاجرت به کانادا به وسیله استارتاپ ویزا کانادا یک روش ایده آل برای افراد فعال در این حوزه است.

14 بهمن 1402

عجیب اما واقعی؛ رودخانه های این منطقه نارنجی شده اند!، عکس

زومیت نوشت: در سال های اخیر دانشمندان و مردم محلی شاهد نارنجی شدن بعضی از رودخانه های آلاسکا بوده اند. دانشمندان برای کشف دلیل این امر کوشش می نمایند.

15 دی 1402

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی دورود

آیت جمالی فولاوند با اشاره به آتش سوزی در یکی از واحد های صنعتی شهرک صنعتی این شهرستان گفت: حجم حریق در این کارخانه بسیار گسترده است و نیرو های آتش نشانی هم اکنون در حال اطفای حریق هستند.

11 مرداد 1402

زره نمادین فلزی پیچیده برای گربه ها و موش ها ، کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه ها و موش ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف آرایی نمایند چه چیزهایی برای این نبرد می ساختند؟

25 اردیبهشت 1402

تحویل خودروهای کرمان موتور با قیمت سال گذشته به پذیرفته شدگان سامانه یکپارچه

در راستای سیاست تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ تلاشی برای افزایش تولید و عرضه خودرو، که به نظر ما مهمترین ابزار بازگشت آرامش به بازار است، دریغ نخواهیم کرد و عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با تمام ظرفیت ادامه خواهد یافت.

30 فروردین 1402

ادامه جشنواره ریتم بهاری ایرانسل با جوایز ویژه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اپلیکیشن ریتم که پلتفرم اشتراک موسیقی و آهنگ پیشواز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است، با برگزاری جشنواره بهاری، به کاربرانی که تا 3 اردیبهشت 1402، بیشترین موسیقی صوتی یا تصویری را از این اپلیکیشن...

24 فروردین 1402

ابزارهای مالی کنترل آلودگی؛ بازار تبادل آلاینده ها یا اوراق اعتبار آلایندگی (CDM)

الهه پهلوان؛ کارشناس ارشد برنامه ریزی محیط زیست و عضو بنیاد حفاظت از محیط زیست و حیات وحش ایران در یادداشتی به آنالیز ابزار های مالی کنترل آلایندگی هوا پرداخت.

23 اسفند 1401

نمایشگاه دائمی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت آغاز به کار کرد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، نمایشگاه دائمی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت آغاز به کار کرد.

19 اسفند 1401

معروف ترین موزه های جهان که ارزش دیدن را دارند

بیش از 55000 موزه هنری در جهان وجود دارد. شاید با خودتان فکر کرده اید که چگونه می توانید موزه ای را در بین معروف ترین موزه های جهان انتخاب کنید که بیشتر از سایر موزه ها ارزش رفتن داشته باشد؟ نگران این موضوع نباشید زیرا ما زیباترین موزه های جهان را در قالب...

20 دی 1401

شروع فروش فوق العاده 2 محصول ایران خودرو ، اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

2 محصول پژو پارس و سورن پلاس ایران خودرو ویژه طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده، از ساعت 10 صبح امروز شنبه 26 آذر به مدت سه روز عرضه می گردد.

8 دی 1401

مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد به کجا رسید؟

مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد در ملاقات سید حجت کاظمی سرپرست این صندوق با سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور پیگیری شد.

23 آذر 1401

چرا از ساندویچ پانل های سقفی و دیواری استفاده می کنیم؟

با توسعۀ تکنولوژی و پیشرفت در علوم مختلف، امروزه از مصالح متنوع و گوناگونی در ساخت وساز و معماری استفاده می گردد. پانل سقفی که در این مطلب به آنالیز ساختار و کاربرد آن خواهیم پرداخت، یکی از این مصالح پراستفاده به شمار می آید که توانسته است در این خصوص...

9 آذر 1401

کمر خم چاپخانه داران ایلامی زیر مسائل

فعالیت در چاپخانه ها یکی از مشاغل سخت و زیان آور محسوب می گردد که به علت سختی این شغل فعالان این عرصه را در معرض بسیاری از مسائل جسمی قرار داده است.

10 آبان 1401

ساخت عطر با رایحه فضا

از تجربه استشمام بویی شبیه به تمشک گرفته تا جوشکاری، این ها بو هایی هستند که فضانوردان از تجربه خود از حضور در فضا نقل کرده اند؛ برخی آن را خوشایند و برخی دیگر ناخوشایند توصیف می کنند.

27 مهر 1401

نظام درآمدی استان عادلانه گردد

نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خواهان اصلاح نظام درآمدی استان شد.

8 مهر 1401

کشت کلزا در 3500 هکتار از اراضی آذربایجان شرقی

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از کشت کلزا در 3500 هکتار از اراضی استان اطلاع داد.

3 مهر 1401

اتصال سازمان اموال تملیکی به پنجره هوشمند خدمات

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تا زمانی که وزارت صمت به این سامانه متصل نشود امکان اتصال کامل تمامی زیر مجموعه ها وجود ندارد.

2 مهر 1401

معرفی 4 جیپ برقی نو؛ پایانی برای آفرودهای بنزینی!

معرفی کردن ماشین های شاسی بلند تمام الکتریکی از جیپ که نامش با خودروی آفرود گره خورده، پیامی روشن دارد؛ پیامی برای خاتمه عصر آفرودهای بنزینی پرمصرف. 4 جیپ برقی تازه، قرار است طی 3 سال آینده به بازار بیایند؛ این شاسی بلندها در ابتدا در اروپا عرضه خواهند...

30 شهریور 1401

خروج رفوگران فرش از بازار کار ایران

ده ها سال که نیروی کار ایرانی با هدف دریافت دستمزد بیشتر و فراهم آوردن زندگی بهتر از ایران خارج می شود و در بازار کار کشورهای همسایه مشغول به کار می شود.

25 شهریور 1401

اولین گیاهی که باید روی مریخ بکاریم!

هنگامی که بر همه چالش های مربوط به رسیدن به مریخ غلبه کردیم، باید راه های چگونگی ایجاد یک زندگی پایدار در آنجا را بیابیم که رشد و کشت محصولات بخش عمده ای از آن خواهد بود. شاید شما هم فیلم مریخی را دیده باشید که نقش اصلی آن (مت دامون) چگونه توانست بر روی...

1 شهریور 1401
تعداد: (220)