زره نمادین فلزی پیچیده برای گربه ها و موش ها ، کار یک هنرمند باذوق!

به گزارش وبلاگ شهبازی، دشمنی بین گربه ها و موش ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف آرایی نمایند چه چیزهایی برای این نبرد می ساختند؟

زره نمادین فلزی پیچیده برای گربه ها و موش ها ، کار یک هنرمند باذوق!

کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ های باستانی و دوره های تاریخی، زره های فلزی بسیار دقیقی برای گربه ها و موش ها ایجاد می نماید. از گربه سانان سامورایی گرفته تا موش های وایکینگ، چیزی که به عنوان یک پروژه دانشجویی کوچک آغاز شد، او را به یکی از معدود - اگر نگوییم تنها - سازنده زره حیوانات تبدیل نموده است.

سابقه عشق دی بوئر عشق به زره به بیش از 40 سال پیش، زمانی که در دبیرستان تحصیل می کرد، باز می گردد.

او می گوید: من یک عمر شیفته تاریخ، باستان شناسی، موزه ها و البته زره بوده ام. در سال 1986، متوجه شدم که می توانم یک زره بسیار کوچک بسازم. ایده ساختن یک مینیاتور انسانی به نظرم درست نبود، اما به ساختن یک زره واقعی برای موش ها علاقه مند شدم. الهام بهش او بیشتر موزه ها و جهان صنعت بوده.

عشق او به صنعت آهنگیر و بعلاوه تاریخ، در هر قطعه ساخته شده به وسیله او نمودار است. این هنرمند می گوید: تحقیق زره تاریخی از هر فرهنگ و زمان برای من مجذوب نماینده است. گاهی اوقات از یک سبک الهام می گیرم و آغاز به کار روی آن می کنم و سپس آن را به عموم عرضه می کنم. در مواقع دیگر مشتری درخواست خاصی ارائه می نماید. به عنوان مثال، زره موش Maratha Hussar تلفیقی از سبک های هر دو امپراتوری Maratha از هند و Hussars بالدار لهستانی است. این طرح تقضای یک زوج بود. یکی از هند و دیگری از لهستان.

عمل اسلیو معده
رزرو هتل
خرید ساک پارچه ای

به طور میانه، فرآیند تحقیق، طراحی و ابزارسازی برای کار نو می تواند تا 50 ساعت طول بکشد. دی بوئر می گوید: پس از آن، ساخت یک زره موش به طور میانه 30 تا 50 ساعت طول می کشد.. زره گربه می تواند تا 400 ساعت طول بکشد. پیچیده ترین و آراسته ترین گربه ها طولانی ترین زمان را صرف می نمایند.

اخیراً، این هنرمند بیشتر با نیکل کار می نماید با ظاهری استیل که با برنج تزئین شده. من این ترکیب فلزی را دوست دارم زیرا بسیار پایدار است، مراقبت از آن آسان است. من فولاد و مس و بعلاوه نقره و طلا را هم دوست دارم.

پیچیدگی های کار او باعث می گردد بیننده خیال پردازی کند و نبردی حماسی بین دو تا از بزرگترین دشمنان طبیعت را تصور کند!

منبع: یک پزشک

به "زره نمادین فلزی پیچیده برای گربه ها و موش ها ، کار یک هنرمند باذوق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زره نمادین فلزی پیچیده برای گربه ها و موش ها ، کار یک هنرمند باذوق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید