اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل هابیل

به گزارش وبلاگ شهبازی، اجاره جرثقیل در بسیاری از پروژه های عمرانی جزء ملزومات است و در عین حال خرید این دستگاه اصلا به صرفه نیست چرا که هزینه خرید و نگهداری از آن بسیار زیاد است.

اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل هابیل

مدیران پروژه ها گاهی مجبور به اجاره جرثقیل مورد نظر خود خواهند بود. همانطور که می دانید جرثقیل ها دارای انواع مختلفی هستند و با توجه به ویژگی های خاص خود، کاربردهای متفاوتی نیز دارند به همین علت ضروری است پیش از اقدام به کرایه جرثقیل تعیین کنید که چه کاری قرار است انجام دهید.

شرکت ها و نمایندگی های معتبر زیادی در سطح کشور و تهران در حال فعالیت در زمینه اجاره جرثقیل هستند که می توانید با صرف هزینه کمی جرثقیل مورد نظر خود را در زمان تعیین کرایه کنید. یکی از این شرکت ها جرثقیل هابیل است که با کمترین هزینه، بیشترین خدمات را می توانید از آن دریافت کنید. اجاره جرثقیل از این نمایندگی معتبر این امکان را برای شما فراهم می نماید که با متخصصان حرفه ای در این زمینه مشورت کنید و مناسب ترین جرثقیل را برای خود کرایه کنید.

وب سایت: https://jarsaghilehabil.com/

شماره تماس: 09122591675

لزوم استفاده از جرثقیل

یکی از مهم ترین تجهیزات و ماشین آلاتی که برای حمل یا بلند کردن اشیا و اجسام سنگین به کار می رود جرثقیل است. این دستگاه با مکانیزم خاصی که دارد می تواند این اشیا را تا ارتفاع یا شعاع خاصی جابجا کند. البته این تنهایی کارایی جرثقیل نمی باشد و برای فرایندهای مختلفی از آن استفاده می گردد.

ب در بسیاری از پروژه های ساختمانی و عمرانی احتیاج به استفاده از جرثقیل است. علاوه بر این، برای حمل بار یا برای کاربردهایی مانند حمل خودروهای دچار سانحه، احتیاج به اجاره جرثقیل در تهران است. کاربردهایی که برای پیشبرد آن ها احتیاج به استفاده از جرثقیل است، محدود به موارد ذکر شده در بالا نیست. بلکه در هر شرایطی که احتیاج به جابه جایی اجسام با وزن بیش از یک تن است، به احتمال زیاد احتیاج به جرثقیل خواهد بود.

برای همین است که (به خصوص با توسعه استفاده از ماشین آلات سنگین و تغییر در سبک زندگی بشر در عصر مدرن) احتیاج به استفاده از جرثقیل برای پیشبرد زندگی انسان امروزی به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. به همین سبب شرکت های مختلفی مانند جرثقیل هابیل در زمینه اجاره انواع جرثقیل فعالیت می نمایند.

خرید یا اجاره جرثقیل

هزینه خرید جرثقیل بسیار بالاست و در عین حال جرثقیل تنها به یک مدل محدود نمی گردد و انواع مختلفی دارد. برای خرید یک جرثقیل سبک می بایست میلیاردها تومان صرف کنید. بسیاری از شرکت های بزرگ به جای خرید ترجیح می دهند از اجاره جرثقیل استفاده نمایند. البته هزینه های جرثقیل تنها محدود به قیمت خرید آن نمی گردد و هزینه نگهداری از آن نیز وجود دارد.

همانطور که می دانید انواع وسایل نقلیه احتیاج به تعمیر و یا برطرف نقص فنی دارند و به مرور زمان این هزینه برای مالک می تواند زیاد باشد. علاوه بر این می بایست یک فضای بزرگ نیز برای نگهداری از آن در نظر داشته باشید. همین چند علت کافیست برای اینکه بدانید خرید جرثقیل به صرفه نیست و برای پیشبرد پروژه های عمرانی خود می توانید اقدام به اجاره جرثقیل از یک شرکت معتبر کنید.

اجاره جرثقیل 7 تن از جرثقیل هابیل

یکی از پرکاربردترین جرثقیل ها در میان انواع جرثقیل، نوع 7 تنی آن است که در زمره جرثقیل سبک محسوب می گردد. از این دستگاه می توانید برای انواع کارها از قبیل حمل بار تا 7 تن، نصب تابلوهای تبلیغاتی، تعمیر نمای ساختمان و... بهره ببرید. بعلاوه بر روی این جرثقیل ها می توان یک سبد نصب کرد تا برای کار در ارتفاعات مورد استفاده قرار گیرد. برای اجاره جرثقیل 7 تن با مناسب ترین قیمت می توانید به جرثقیل هابیل مراجعه کنید.

چگونه شرکت مناسب برای اجاره جرثقیل پیدا کنیم؟

شرکت های مختلفی خدمات اجاره جرثقیل در تهران و اجاره بالابر ارائه می نمایند اما یافتن شرکت مناسب برای اجاره با توجه به پیچیدگی ها و موارد فنی، اصلا کار راحتی نیست؛ ابتدا باید احتیاج سنجی کنید به چه جرثقیلی احتیاج دارید، سپس باید مجوزهای لازم برای انجام کار اخذ گردد مثلا مجوز هدایت و رانندگی (در صورت احتیاج). در بعضی موارد با توجه به قیمت بالای تجهیزات حمل و نقلی، شما احتیاج به تهیه بیمه قلاب دارید که باید با شرکت اجاره دهنده هماهنگی لازم صورت پذیرد.

از جمله نکات دیگر می توان به داشتن گواهینامه ویژه جرثقیل و گواهی سلامت جرثقیل اشاره نمود. رعایت این موارد به علاوه داشتن کارشناسان حرفه ای و کاربلد میتواند حمل و نقل بسیار خوب و بدون خطری برای شما رقم بزند. جرثقیل هابیل با دانستن و رعایت تمام موارد بالا به شما اطمینان خاطر می دهد که حمل و نقلی مطمئن داشته باشید. بعلاوه در صورتی که حمل و نقل شما به وسیله ما قابل انجام نباشد نیز تمام کوشش ما این است که شما را هدایت لازم کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل هابیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل هابیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید