اخبار سیاسی

تصاویر ، ملاقات فرماندهان ونزوئلا و آفریقای جنوبی با دریادار شهرام ایرانی

فرماندهان نیروهای دریایی ونزوئلا و آفریقای جنوبی در ملاقات دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، آمادگی برای توسعه همکاری ها با ایران را اعلام کردند.

9 مرداد 1402

صداوسیما با حذف گروه های سریال دنبال چیست؟

تلویزیون در جدیدترین تصمیم، گروه های فیلم و سریال شبکه های اصلی را حذف و مدیران آنها را در چهار گروه با موضوعات تخصصی در مرکز سیمافیلم به کار گمارده است. بر این اساس از این پس تولید و ساخت سریال در شبکه ها منتفی است و همه اتفاقات تحت نظارت یک مرکز پیش می...

21 تیر 1402

تحویل خودروهای کرمان موتور با قیمت سال گذشته به پذیرفته شدگان سامانه یکپارچه

در راستای سیاست تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ تلاشی برای افزایش تولید و عرضه خودرو، که به نظر ما مهمترین ابزار بازگشت آرامش به بازار است، دریغ نخواهیم کرد و عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با تمام ظرفیت ادامه خواهد یافت.

30 فروردین 1402

قیمت تازه معاینه فنی اعلام شد

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.

14 فروردین 1402

ابزارهای مالی کنترل آلودگی؛ بازار تبادل آلاینده ها یا اوراق اعتبار آلایندگی (CDM)

الهه پهلوان؛ کارشناس ارشد برنامه ریزی محیط زیست و عضو بنیاد حفاظت از محیط زیست و حیات وحش ایران در یادداشتی به آنالیز ابزار های مالی کنترل آلایندگی هوا پرداخت.

23 اسفند 1401

خبر مهم وزیر ارتباطات درباره پیغام رسان های داخلی

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه خبر، خبر مهمی را درباره پیغام رسان های داخلی گفت.

13 بهمن 1401

پیامک هم گران شد

براساس اطلاعات جداول لایحه بودجه سال 1402 قیمت هر پیامک 30 ریال افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین درآمد دولت از این محل 600 میلیارد تومان خواهد بود.

25 دی 1401

اندازه انگشت کوچک شما، شخصیت شما را آشکار می کند

آیا می دانستید که طول انگشت کوچک شما می تواند چیز های زیادی در مورد شخصیت و سبک رفتارتان بگوید.

23 دی 1401

مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد به کجا رسید؟

مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد در ملاقات سید حجت کاظمی سرپرست این صندوق با سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور پیگیری شد.

23 آذر 1401

مشاور وزیر فرهنگ یادی از ابوالفضل پورعرب کرد

پوراحمدی به ملاقات ابوالفضل پورعرب رفت و برای او آرزوی سلامتی کرد.

12 آذر 1401

اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 41 ماموریت انجام داد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اورژانس هوایی این دانشگاه از ابتدای سال جاری تا کنون 41 ماموریت انجام داده که 30 پرواز به ایرانشهر و 11 مورد مربوط به چابهار و 60 درصد این ماموریت ها انتقال مادر باردار به مراکز درمانی بوده است.

30 مهر 1401

شروع تبادل اقتصادی با پول ملی کشورهای حاشیه خزر، آخرین مهلت شرکت در مزایده خودروهای خارجی اموال تملیکی اعلام شد

بدهی آمریکا رکورد تاریخی ثبت کرد، شروع 2 طرح فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا و توزیع روزانه 6 هزار تن مرغ گرم از اخبار مالی امروز است.

15 مهر 1401

اتصال سازمان اموال تملیکی به پنجره هوشمند خدمات

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تا زمانی که وزارت صمت به این سامانه متصل نشود امکان اتصال کامل تمامی زیر مجموعه ها وجود ندارد.

2 مهر 1401

خروج رفوگران فرش از بازار کار ایران

ده ها سال که نیروی کار ایرانی با هدف دریافت دستمزد بیشتر و فراهم آوردن زندگی بهتر از ایران خارج می شود و در بازار کار کشورهای همسایه مشغول به کار می شود.

25 شهریور 1401

هتل شرایتون مال آف امارات دبی ، 5 ستاره

برترین خدمات را در هتل شرایتون مال آف امارات دبی تجربه کنید، یکی از قابل توجه ترین و مدرن ترین هتل ها می باشد که دارای موقعیت مکانی فوق العاده ای هست و درست در کنار برج امارات، هتل شرایتون مال آف امارات دبی قرار گرفته است که به میزان 10 دقیقه رانندگی تا...

13 شهریور 1401

پیشرفت 10 درصدی عملیات اجرای خطوط لوله جریانی میدان آزادگان جنوبی

تهران (پانا) - مدیرعامل گروه پتروپارس در جریان اجرای فاز یک طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی از پیشرفت 10 درصدی عملیات اجرایی خطوط لوله جریانی خبر داد.

30 مرداد 1401

هدف چین از مانورهای نظامی اخیر

تحلیلگران چینی و آمریکایی می گویند مانورهای نظامی چین نشان می دهد که پکن برای کنترل تایوان نیازی به حمله به آن ناحیه ندارد بلکه می تواند این جزیره خودگردان را خفه کند و ارتباط آن را با دنیا خارج قطع نماید.

20 مرداد 1401

شوخی دردسرساز وزیر میراث فرهنگی با هرکول !

خبرنگاران :ضرغامی : ویدیویی چند روز قبل در فضای مجازی درباره مجسمه هرکول در بیستون به گردش عایدی بیشتر شبیه طنز و شوخی بود. بعد ها برادر پژوهشگری نوشت که این مجسمه مربوط به دوره اسکندر نیست، که درست است. این مجسمه مربوط به دوره سلوکیان است.

10 مرداد 1401

وزیر ارتباطات: رتبه سرعت اینترنت موبایل 20 پله و اینترنت ثابت 30 پله صعود می نماید

وزیر ارتباطات وعده ارتقای 20 رتبه ای سرعت اینترنت موبایل و 30 پله ای اینترنت ثابت کشور در خاتمه دولت سیزدهم را داد. عیسی زارع پور دوباره تاکید نمود که سرعت اینترنت فعلی ایران شایسته مردم نیست و بر توسعه زیرساخت های کشور و فیبرنوری تاکید نمود.

28 تیر 1401

نقشه راه وزارت اقتصاد برای رشد غیرتورمی

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر امور مالی و دارایی تأکید کرد: کشور نیازمند الگوی کلان با موضوع مهار تورم و تقویت تولیدو رشد مالی است.

21 تیر 1401
تعداد: (267)