سلطانی فر : ایران توانایی موفقیت در المپیک توکیو را دارد

به گزارش وبلاگ شهبازی، تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که کاروان ایران بتواند در توکیو تاریخ سازی کند.

سلطانی فر : ایران توانایی موفقیت در المپیک توکیو را دارد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش با اشاره به عملکرد ورزش کشور در بعد از پیروزی انقلاب و مقایسه آن با افتخارات قبل از انقلاب گفت: تا الان در 16 دوره المپیک شرکت کردیم که هشت دوره قبل از انقلاب بوده و هشت دوره بعد از انقلاب شرکت کردیم که ماحصل عملکرد کاروان ورزشی ایران در این ادوار 19 مدال طلا بوده که 15 مدال طلا بعد از انقلاب به دست آمده است.

وی اضافه کرد: باید از عملکرد بخش ورزش در بعد از انقلاب دفاع کنیم چون وقتی مقایسه می کنیم این تفاوت را حس می کنیم. در دو دوره اخیر المپیک توانستیم درخشان ترین نتایج را در بین ادوار گذشته را کسب کنیم. این نتایج تلاش دولت یازدهم و دوازدهم و دولت های قبل است.

سلطانی فر ادامه داد: در ورزش جایگاه ایران بین 18 تا 22 دنیا است و در آسیا هم در چند سال اخیر بین پنج تا شش کشور برتر بودیم. این نشان میدهد که همه مجموعه ورزش تلاش کردند.

او شرح داد : باور ما این است که ظرفیت بیشتری برای کسب پیروزیت ها داریم. تاثیر این پیروزیت ها و درخشش ها هم در بین مردم جامعه می بینیم و نمونه شاخص آن نتیجه ای بود که تیم ملی فوتبال گرفت و با وجود همه ناعدالتی ها در بحرین به نام تیم اول صعود کردیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در آستانه المپیک توکیو هستیم و حتما میتوانیم با کسب بیشترین سهمیه که تا الان 65 عدد است و یک رکورد محسوب می شود پیروز شویم. المپیک جایگاه نخبه ترین ورزشکاران دنیا است و قطعا بهترین های دنیا فقط میتوانند حضور داشته باشند. با تلاش همه خانواده ورزش اعم از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها توانستیم در این دوره این رکوردشکنی را انجام دهیم.

وی گفت: ورزشکاران پارالمپیکی هم در هر دوره نسبت به دوره قبل توانستند نتایج بهتری کسب کنند و یقین داریم که در پارالمپیک توکیو هم می توانیم پیروزیت ها را تکرار کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سلطانی فر : ایران توانایی موفقیت در المپیک توکیو را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر : ایران توانایی موفقیت در المپیک توکیو را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید