ارائه خدمات شفاف، دقیق، سریع و عادلانه به وسیله دولت و خدمات الکترونیک

به گزارش وبلاگ شهبازی، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای فناوری اطلاعات سازمان گفت ارائه خدمات شفاف، دقیق، سریع و عادلانه به وسیله دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن خدمات امکان پذیر است.

ارائه خدمات شفاف، دقیق، سریع و عادلانه به وسیله دولت و خدمات الکترونیک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه دولت و خدمات الکترونیکی واسطه انسانی را حذف می نمایند گفت: هر چقدر سازمان ها به سمت الکترونیکی کردن خدمات پیش بروند می توانند خدمات بهتر و دقیق تری را اارائه دهند و این امر منجر به تکریم بیشتر ارباب رجوع نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: دردولت الکترونیک ارائه خدمات فرایند محوراست و تردد امواج جایگزین تردد افراد می گردد که این امر منجر به تسریع در امور نیز می گردد.

حسینی با تاکید بر اینکه تمامی ادارات استثنایی استان ها باید به سمت الکترونیکی کردن خدمات پیش بروند گفت: در گام اول خدمات پرکاربرد اختصاصی ادارات احصا شده و این خدمات بهینه سازی و الکترونیکی شوند.

وی اضافه کرد: در گام بعدی پنجره واحد خدمات هوشمند ادارات راه اندازی شده و حداقل یک سوم از خدمات اختصاصی مربوط به خدمات پرکاربرد به وسیله این پنجره ارائه شوند.

وی توضیح داد: در گام بعدی پنجره خدمات هوشمند ادارات به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متصل شده تا به وسیله این پنجره نیز خدمات قابل مشاهده باشند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ارائه خدمات شفاف، دقیق، سریع و عادلانه به وسیله دولت و خدمات الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات شفاف، دقیق، سریع و عادلانه به وسیله دولت و خدمات الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید