اخبار مجلس

قیمت تازه معاینه فنی اعلام شد

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.

14 فروردین 1402

ابزارهای مالی کنترل آلودگی؛ بازار تبادل آلاینده ها یا اوراق اعتبار آلایندگی (CDM)

الهه پهلوان؛ کارشناس ارشد برنامه ریزی محیط زیست و عضو بنیاد حفاظت از محیط زیست و حیات وحش ایران در یادداشتی به آنالیز ابزار های مالی کنترل آلایندگی هوا پرداخت.

23 اسفند 1401

پیامک هم گران شد

براساس اطلاعات جداول لایحه بودجه سال 1402 قیمت هر پیامک 30 ریال افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین درآمد دولت از این محل 600 میلیارد تومان خواهد بود.

25 دی 1401

مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد به کجا رسید؟

مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد در ملاقات سید حجت کاظمی سرپرست این صندوق با سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور پیگیری شد.

23 آذر 1401

اتصال سازمان اموال تملیکی به پنجره هوشمند خدمات

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تا زمانی که وزارت صمت به این سامانه متصل نشود امکان اتصال کامل تمامی زیر مجموعه ها وجود ندارد.

2 مهر 1401

هدف چین از مانورهای نظامی اخیر

تحلیلگران چینی و آمریکایی می گویند مانورهای نظامی چین نشان می دهد که پکن برای کنترل تایوان نیازی به حمله به آن ناحیه ندارد بلکه می تواند این جزیره خودگردان را خفه کند و ارتباط آن را با دنیا خارج قطع نماید.

20 مرداد 1401

جزئیات تازه از دلیل مرگ توله یوزپلنگ ها

دامپزشک معتمد سازمان محیط زیست گفت: روابط عمومی سازمان محیط زیست با سکوت رسانه ای، تولد توله یوزپلنگ ها را به حاشیه کشاند.

9 تیر 1401

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت: مصوبات شورای عالی معادن لازم الاجراست

خبرنگاران - معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت گفت: مصوبات و آرای شورای عالی معادن لازم الاجرا است و در صورت وجود مشکل و اعتراض باید مراتب قانونی طی گردد تا اگر اصلاحی مدنظر بود، اعمال گردد.

13 خرداد 1401

تکذیب افزایش قیمت بنزین در کیش

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: خبر منتشر شده در مورد افزایش قیمت بنزین در جزایر کیش و قشم صحت ندارد.

6 خرداد 1401

مؤسسات کنکور و انتشارات کمک درسی هم باید مالیات بدهند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصمیم امروز کمیسیون متبوع خود بیان کرد: تمامی مؤسسات کنکور و انتشارات کمک درسی باید در سال بعد مالیات می پردازند.

31 اردیبهشت 1401

افزایش سه برابری حقوق سربازان در سال آینده

تهران (پانا) - نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از مصوبه این کمیسیون برای افزایش سه برابری حقوق سربازان اطلاع داد و گفت که سال 1401، هیچ سربازی کم تر از 3 میلیون و 350 هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.

16 اردیبهشت 1401

جزییات پیشرفت نهضت ملی مسکن در شهرهای نو اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران- معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه احداث 608 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در دولت سیزدهم در برنامه شرکت عمران شهرهای تازه قرار گرفته است، از مکانیابی 250 هزار واحد و شروع عملیات اجرایی آن اطلاع داد.

11 اسفند 1400

شاکری: بسیاری از مجوز های کسب و کار زائد است، مزایای درگاه واحد صدور مجوز های کسب وکار (G4B)

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: استفاده از یک درگاه واحد برای صدور مجوز ها که در ایران با عنوان G4B شناخته می شود، می تواند به یکپارچگی در صدور مجوز ها منجر شود و از بین رفتن تعارض بین کسب و کار ها را در پی داشته باشد.

3 اسفند 1400

دانشگاه خوارزمی شرط اسکان در خوابگاه دانشجویی را بیان نمود

دانشگاه خوارزمی گفت: تمام دانشجویان ساکن خوابگاه تا 10 دی می توانند برای صدور مجوز خوابگاه کارت الکترونیکی واکسن خود را در سامانه گلستان بارگذاری کنند.

19 بهمن 1400

نماینده مجلس: بیش از 30 فیلم مسأله دار مجوز نمایش گرفته اند

بیژن نوباوه وطن، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 30 فیلم مسأله دار از کمیته شورای نمایش مجوز نمایش گرفته اند که در این فیلم ها ارزش های اخلاقی، انقلابی و ملی زیر سؤال رفته است.

22 دی 1400

توسعه 7 هزار کیلومتری فیبرنوری در کشور

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران صبح امروز دوشنبه با حضور 88.53 درصد سهامداران و اعضای حقیقی و نمایندگان حقوقی هیأت مدیره این شرکت، در محل سالن همایش های ساختمان دکتر وفا غفاریان برگزار گردید.

7 مرداد 1400

چرا کارگران و کارکنان نفتی معترض هستند؟

همزمانی اعتراض های کارکنان و کارگران صنعت نفت در روز های گذشته این پرسش را به همراه داشت که پشت صحنه این اعتراض ها چیست و چرا دولت به فکر آن ها نیست؟ منتقدان می گویند دولت قصور داشته و آن را به بی تدبیری و غفلت مدیران صنعت نفت نسبت می دهند. شاه بیت این انتقاد...

4 مرداد 1400

فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو از امروز

گروه صنعتی ایران خودرو هفدهمین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول پارس سال، پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از امروز (سه شنبه) آغاز کرده و ثبت نام برای شرکت در این مرحله ازفروش طبق روال اکثریت طرح های پیشین، سه...

10 تیر 1400

شروع هفته معلم؛ ملاقات رئیس جمهور با فرهنگیان

تهران (پانا) - به گفته قائم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم علاوه بر نامگذاری ایام هفته معلم، تقویم اجرایی پیش بینی شده است که این برنامه ها از امروز شنبه 11 اردیبهشت ماه با ملاقات رئیس جمهور با فرهنگیان شروع می گردد.

5 خرداد 1400

داشتن توانمندی ویژه ایران دلیل نشستن دشمنان بر سر میز مذاکره است

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز ملی فناوری هسته ای گفت اگر امروز دشمنان با ما سر میز مذاکره می نشینند دلیلش داشتن همین توانمندی ویژه ای است که کشورهای محدودی در دنیا از آن بهره مند هستند.

18 اردیبهشت 1400
تعداد: (42)