اخبار اقتصادی

استارتاپ ویزا کانادا چیست؟

استارتاپ یک کوشش جسورانه و بلندپروازانه است که در پی تأثیر قابل توجهی در صنعت مربوطه خود است. مهاجرت به کانادا به وسیله استارتاپ ویزا کانادا یک روش ایده آل برای افراد فعال در این حوزه است.

14 بهمن 1402

بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی

امروزه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به یک انتخاب محبوب برای کارآفرینانی تبدیل شده است که در پی توسعه کسب و کار خود هستند. فروش آنلاین محصولات و داشتن یک فروشگاه اینترنتی، یکی از است. با این حال، انتخاب بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی شما می تواند...

7 بهمن 1402

عجیب اما واقعی؛ رودخانه های این منطقه نارنجی شده اند!، عکس

زومیت نوشت: در سال های اخیر دانشمندان و مردم محلی شاهد نارنجی شدن بعضی از رودخانه های آلاسکا بوده اند. دانشمندان برای کشف دلیل این امر کوشش می نمایند.

15 دی 1402

قیمت خودرو های وارداتی تغییر کرد

بازار خودرو این روز ها بیش از پیش شکل انتظاری به خود گرفته و اجرای مراسم تحویل خودر های وارداتی در آخرین روز های هفته سپری شده نیز بر این انتظار دامن زده است.

11 شهریور 1402

قیمت نجومی مانیتور گیمینگ سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد!، عکس

زومیت نوشت: مانیتور اودیسه اولد G9 سامسونگ اواخر این ماه با برچسب قیمتی 2.199 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

25 خرداد 1402

تفاوت اخذ مالیات بر خدمات گردشگری در ایران و دنیا

عضو هیات علمی پژوهشکده توریستی جهاد دانشگاهی گفت: کشورهای در حال توسعه به مرور زمان توریست و توریستی را فعالیتی دیدند که باید از آن کسب عایدی داشته باشند؛ از همین رو مالیات بر توریستی را وضع کردند.

5 خرداد 1402

برترین هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر کدام است؟

بسیاری از گردشگران برای سفر به مشهد، در پی هتل های نزدیک به حرم هستند. با توجه به اینکه حرم مطهر در مرکز شهر مشهد واقع شده است، شما با رزرو هتل های نزدیک حرم به سایر نقاط گردشگری مشهد نظیر بازار رضا، خانه ملک، آرامگاه نادر شاه افشار و مرکز خرید آرمان دسترسی...

6 اردیبهشت 1402

تحویل خودروهای کرمان موتور با قیمت سال گذشته به پذیرفته شدگان سامانه یکپارچه

در راستای سیاست تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ تلاشی برای افزایش تولید و عرضه خودرو، که به نظر ما مهمترین ابزار بازگشت آرامش به بازار است، دریغ نخواهیم کرد و عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با تمام ظرفیت ادامه خواهد یافت.

30 فروردین 1402

کشف بقایای صندلهای متعلق به دوران امپراتوری بیزانس در ترکیه

ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، کشف بقایای صندلهای متعلق به دوران امپراتوری بیزانس در ترکیه صورت پذیرفت.

27 فروردین 1402

قیمت تازه معاینه فنی اعلام شد

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.

14 فروردین 1402

ابزارهای مالی کنترل آلودگی؛ بازار تبادل آلاینده ها یا اوراق اعتبار آلایندگی (CDM)

الهه پهلوان؛ کارشناس ارشد برنامه ریزی محیط زیست و عضو بنیاد حفاظت از محیط زیست و حیات وحش ایران در یادداشتی به آنالیز ابزار های مالی کنترل آلایندگی هوا پرداخت.

23 اسفند 1401

آشنایی با 6 روش مهاجرت به آلمان در 2023

زندگی در کشور آلمان به علت خصوصیات و ویژگی های خاصی که دارد؛ قطعاً آرزوی افراد بسیار زیادی است. به همین علت هرساله افراد زیادی برای محقق کردن آرزوی خود، فرایند مهاجرت به آلمان را شروع می نمایند.

20 اسفند 1401

نمایشگاه دائمی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت آغاز به کار کرد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، نمایشگاه دائمی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت آغاز به کار کرد.

19 اسفند 1401

گیمرها بخوانند؛ حرفه ای ترین کیبوردهای بازی معرفی گشت

گجت نیوز نوشت: کیبوردهای مکانیکی، گزینه ایده آلی برای بازی کردن و یا تایپ هستند. ما در اینجا بهترین کیبوردهای گیمینگ سال 2023 را برای خرید به شما معرفی می کنیم.

16 اسفند 1401

جشنواره بهاری کوردوبا، اوج شکوهی بی همتا

هر بهار، در ابتدای ماه می، شهر کوردوبا در جنوب اسپانیا، با جشن های ویژه بهاره گل باران می گردد. این مسابقه با یک رژه به نام نبرد گل ها آغاز می گردد و پس از آن رقابت های ایوان ها با نام های لس پاتیو د کوردوبا یا فیستا آو د پاتیوز آغاز می گردد. در طول دو هفته،...

4 بهمن 1401

ادعای جنجالی درباره خیانت دوباره پیکه!

یک خبرنگار اسپانیایی ادعایی جنجالی در خصوص جرارد پیکه مطرح کرده است.

30 دی 1401

دندان پزشکی اقساطی برترین راه برای مدیریت هزینه ایمپلنت دندان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درمان های دندانپزشکی همیشه یکی از پرهزینه ترین درمان ها محسوب می شوند. به منظور مدیریت کردن هزینه ها، پرداخت اقساطی یکی از برترین روش هاست. از بین درمان های دندانپزشکی کاشت ایمپلنت دندان یکی از مهمترین موارد است که به علت هزینه...

26 دی 1401

پیامک هم گران شد

براساس اطلاعات جداول لایحه بودجه سال 1402 قیمت هر پیامک 30 ریال افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین درآمد دولت از این محل 600 میلیارد تومان خواهد بود.

25 دی 1401

اندازه انگشت کوچک شما، شخصیت شما را آشکار می کند

آیا می دانستید که طول انگشت کوچک شما می تواند چیز های زیادی در مورد شخصیت و سبک رفتارتان بگوید.

23 دی 1401

سفر به کره جنوبی ، دانستنی های سفر به کره جنوبی

خیلی از افراد در جهان علاقه زیادی به سفر دارند سفر هایی که کشور های مختلف جهان را بتوانند ببینند و از آن ها خاطرات خوشی داشته باشند . این چنین افراد مشتاق از هر فرصتی که در تعطیلات برایشان پیش می آید استفاده می نمایند تا به تماشا زیبایی های متنوع کشور های...

15 دی 1401
تعداد: (337)