راهنمای سفر

سفرنامه روستای ورکانه ، سفر به روستای قرون وسطایی ایران

ورکانه، تنها روستای رنسانسی ایران با قدمت 400 ساله و خانه های سنگی که ...

18 دی 1401

هتل شرایتون مال آف امارات دبی ، 5 ستاره

برترین خدمات را در هتل شرایتون مال آف امارات دبی تجربه کنید، یکی از قابل توجه ترین و مدرن ترین هتل ها می باشد که دارای موقعیت مکانی فوق العاده ای هست و درست در کنار برج امارات، هتل شرایتون مال آف امارات دبی قرار گرفته است که به میزان 10 دقیقه رانندگی تا...

13 شهریور 1401

اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد

یزد را بی شک می توان یکی از زیباترین شهرهای ایران دانست. مردم خونگرم و مهمان نواز این شهر، به خوبی بافت سنتی یزد را حفظ نموده اند و همین مساله جذابیت سفر به یزد را چندین برابر می نماید. حال اگر می خواهید سفرتان به یزد تبدیل به خاطره ای شیرین و فراموش نشدنی...

14 مرداد 1401

راهنمای سفر به کامبوج بهشت آسیا

در این مقاله اطلاعاتی درباره کشور کامبوج، آب وهوا، هزینه اقامت در کامبوج، مراکز خرید و جاهای دیدنی کامبوج برای شما جمع آوری نموده ایم.

13 مرداد 1401

دشت لار، اینجا پر از شقایق است

خوبی تهران این است که به مازندران و جاهای دیدنی اش چسبیده. آخر هفته ها می توانیم برنامه سفر یک روزه بچینیم و به دل طبیعت بزنیم. جایی مثل دشت لار که خیلی وسیع و تماشایی ست. باهم ببینیم دشت لار کجاست

13 اسفند 1400

نظرسنجی: کدام مقصد گردشگری را برای سفر زمستانی ترجیح می دهید؟

نظرسنجی این هفته در خصوص مقصد محبوب شما برای سفرهای زمستانی است. با خبرنگاران همراه باشید.

12 اسفند 1400

نرخ جدید عوارض خروج از کشور در سال 1400

دولت ایران به منظور تامین بودجه، برای خروج از کشور عوارض مشخصی را مشخص کرده است و افرادی که قصد خارج شدن از کشور را دارند، موظف هستند تا این عوارض را پرداخت کرده و سپس از کشور خارج شده و به نقاط دیگر دنیا سفر کنند.

31 اردیبهشت 1400

خبرنگاران فرهنگ مردم میناب مروری بر تاریخ کهن این سرزمین

بندرعباس-خبرنگاران-کتاب فرهنگ مردم میناب توسط سهراب سعیدی نویسنده هرمزگانی به رشته تحریر درآمده است که تاریخ، گویش، آداب و رسوم و فرهنگ کهن مردم میناب را معرفی می کند.

8 فروردین 1400

واحد پول بلغارستان چیست؟

واحد پول بلغارستان لو (Lev) یا لوا است که با کد ایزوی BGN شناخته می گردد. واحد کوچکتر از لو، استونیکی است که هر 100 استونیکی برابر 1 لو می باشد.

19 دی 1399

آشنایی با راهنمای سفر به کشور ژاپن

راهنمای سفر به ژاپندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با راهنمای سفر به ژاپن آشنا خواهیم کرد که امیدواریم مورد پسند شما کاربران قرار گیرد پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید .

2 تیر 1399

سفر به جزیره پینانگ، قطعه اى از بهشت

در ابتدا باید عذرخواهى کنم که طرز نگارش اطلاعات و موارد مورد توجه ما در سفر به دلیل طولانى بودن زمان سفرمان که هربار بین دو هفته تا یک ماه بوده، به صورت روزانه نیست اما سعى کردیم مفید و کاربردى باشند.

14 دی 1398

نوازی: اهل زد و بند بودم ماشین قسطی سوار نمی شدم

اقدام محمد مومنی در ممانعت با ورود محمد نوازی به تمرین استقلال سر منشا اتفاقات تازه ای در استقلال بوده است. نوازی در مصاحبه ای صحبت هایی علیه مومنی به زبان آورده است.

10 مرداد 1398

دیدار عمران خان با تجار و بازرگانان ایرانی در برنامه سفر به تهران

دیدار با تجار و فعالان مالی ایرانی و سخنرانی برای آنان در دستور کار سفر عمران خان به تهران در روز دوم قرار گرفته است.

17 تیر 1398

پیام تبریک اسحاق جهانگیری به مناسبت فرا رسیدن سال 98

به گزارش خبرنگاران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

8 تیر 1398

سفیر ایران در چین تبادل گردشگر با این کشور را ضروری دانست

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با اشاره به ظرفیت های گردشگری دو کشور چین و ایران تاکید نمود با توجه به توسعه روابط تهران و پکن در بخش های مختلف، افزایش تبادل گردشگر میان ایران و چین نیز لازم است.

29 خرداد 1398