نوازی: اهل زد و بند بودم ماشین قسطی سوار نمی شدم

به گزارش وبلاگ شهبازی، اقدام محمد مومنی در ممانعت با ورود محمد نوازی به تمرین استقلال سر منشا اتفاقات تازه ای در استقلال بوده است. نوازی در مصاحبه ای صحبت هایی علیه مومنی به زبان آورده است.

نوازی: اهل زد و بند بودم ماشین قسطی سوار نمی شدم

محمد نوازی از رفتارهایی که محمد مومنی، رئیس آموزشگاه استقلال با او انجام داده به شدت ناراحت است. مومنی دراقدامی ناپسند مانع از حضور محمد نوازی درتمرین تیم جوانان استقلال شده که چنین برخوردی با چهره همچون نوازی بسیار عجیب است. نوازی در گفت وگویی به انتقاد از رفتارها وعملکرد مومنی پرداخته است که این نشان می دهد باید همکاری او با تیم جوانان استقلال را خاتمه یافته تلقی کرد.

عصر دوشنبه به تمرین تیم جوان رفتید اما در کمال شگفتی خبر آمد که با حضورتان در تمرین مخالفت شده.جریان چیست؟

داستان را باید از این جا آغاز کنم که ابتدا قرار بود من سرمربی تیم امید ها باشم و باشگاه هم به من پیشنهاد کار در این رده را داده بود منتهی من در نهایت قبول نکردم چون آن جا هم دوست و رفیق های خودم کار می کردند و پذیرفتم سرمربی تیم جوانان باشم. وقتی در جلسات ابتدای با مسئولان باشگاه درباره اهداف و برنامه های استقلال صحبت کردیم آن ها تاکید کردند که می خواهند سالم سازی نمایند. من هم چون اصولا علاقه زیادی به سالم کار کردن دارم خیلی خوشحالم شدم که بنای کار باشگاه این است.

دقیقا همین طور است. وجهه شما برای طرفداران استقلال کامل تعیین است و همه می دانند اهل مسائل غیرفوتبالی نیستید.

دقیقا. من هم شرایطی که برای باشگاه استقلال گذاشتم این بود که کسی درکارم دخالت نکند. من در این فوتبال سابقه کمی ندارم و نزد هوادارن تیم محبوبم عزیز هستم و آن ها به من احترام ویژه ای می گذارند. به همین دلیل دوست داشتم از همان ابتدا هرکسی درجایگاه خودش کارکند و کسی درکار من دخالت نکند. کلا من از این اخلاق ها ندارم که اجازه بدهم کسی درکارم دخالت کند. مسئولان باشگاه استقلال هم قبول کردند با این شرایط همکاری کنیم.

چه شد که این اتفاقات پیش آمد؟

نزدیک به 3 ماه بدون اینکه قراردادی با باشگاه داشته باشم، کار کردم. در این مدت هیچ مبلغی به عنوان دستمزد نگرفتم و حتی از جیب خودم هم برای بچه ها خرج کردم. در یکی از سفرهایی که به آمل رفته بودیم که البته پشت آن سفر هم حرف و حدیث هایی بود بازیکنان پول تو جیبی نداشتند که من از خودم نفری 100هزار تومان به بازیکنان دادم تا برای خانواده های شان سوغاتی بگیرند. در آن سفر بنا بود یک بازی انجام بدهیم و برگردیم اما در بین سفر گفتند که تیم دیگری از استقلال دعوت نموده که من گفتم اگر می خواهند بازی کنیم اشکالی ندارد اما باید هزینه سفر و حق الزحمه بازیکنان را پرداخت نمایند چون از طرف باشگاه چیزی به ما داده نمی گردد.

این درخواست برای شما حاشیه ساز شد؟

متاسفانه بله! رفتند گفتند نوازی 25میلیون تومان در این سفر گرفته و در جیب خودش گذاشته است. من این خواسته را کاملا به حق مطرح کردم چون اعتقاد داشتم تیمی که از استقلال دعوت می نماید بایدهزینه هایش رابپردازد اما متاسفانه رفتند حرف هایی زدند که در شان خودشان بود نه محمد نوازی. اگر من اهل این کارها بودم الان مستاجر نبودم و ماشین قسطی سوار نمی شدم. این وصله ها به من نمی چسبد و همه محمد نوازی را خوب می شناسند.

بعد از آن بازهم به کار درتیم جوانان ادامه دادید؟

بازهم به کارم ادامه دادم تا ماجرای ارسال اسامی بازیکنان به هیات فوتبال پیش آمد. من بازیکنان خودم را انتخاب نموده بودم اما آقای مومنی که من نمی دانم چه طور رئیس آموزشگاه استقلال شده به من گفت شما می توانی نام 20 بازیکن را به باشگاه بدهی و 7 تای بعدی را ما خودمان انتخاب می کنم.من با این درخواست مخالفت کردم و گفتم این کار یعنی دخالت درکار من. سوال من این است که کجای جهان مدیر آموزشگاه برای تیم بازیکن جذب می نماید؟ مگر وظیف مدیرآموزشگاه رتق وفتق امور مربوط به تیم ها نیست؟ چرا در کار مربیان دخالت می نمایند؟

مومنی سابقه کمتری در استقلال نسبت به شما دارد و برای خیلی ها عجیب است که زیر دست ایشان کار می کنید.

من به عشق استقلال ابتدا این مسائل را با خودم هضم کردم که برای موفقیت تیم کار کنم اما این آقایی که الان در استقلال رئیس آموزشگاه شده و خودش دو شغله است می خواهد برای تیم من بازیکن بگیرد. شما تصور کنید من چنین اجازه ای به مومنی می دادم آیا دیگر می توانستم تیم خودم را کنترل کنم و آیا اصلا می توانستم اشرافی روی تیم داشته باشم و آیا بازیکنان از من فرمانبری داشتند؟ من به او اجازه نمی دهم با سابقه ام بازی کند. این آقا ابتدا ادعا می کرد که دنبال سالم سازی است اما رفتارش چیز دیگری را نشان می دهد. برای باشگاه استقلال متاسفم که چنین فردی را به عنوان رئیس آموزشگاه اش انتخاب نموده است.

با این شرایط دیگر شما را در تیم جوانان نخواهیم دید.

سابقه من روشن است و اجازه نمی دهم با این رفتارها با عقبه من بازی گردد. من اجازه نمی دهم هیچ کس درکارم دخالت کند. از آقای فتحی هم که قرار بود با ما سراین مسائل جلسه بگذارد اما در جلسه حضور نداشت می خواهم به مسائل تیم های پایه رسیدگی کند و فردی را به عنوان رئیس آموزشگاه انتخاب کند که در حد این کار باشد.

1

منبع: ایران ورزشی

به "نوازی: اهل زد و بند بودم ماشین قسطی سوار نمی شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: اهل زد و بند بودم ماشین قسطی سوار نمی شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید