شروع هفته معلم؛ ملاقات رئیس جمهور با فرهنگیان

به گزارش وبلاگ شهبازی، تهران (پانا) - به گفته قائم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم علاوه بر نامگذاری ایام هفته معلم، تقویم اجرایی پیش بینی شده است که این برنامه ها از امروز شنبه 11 اردیبهشت ماه با ملاقات رئیس جمهور با فرهنگیان شروع می گردد.

شروع هفته معلم؛ ملاقات رئیس جمهور با فرهنگیان

نامگذاری هفته معلم از روز 12 اردیبهشت ماه تا 18 اردیبهشت ماه به توضیح زیر اعلام شد:

یکشنبه 12 اردیبهشت؛ شهید مطهری، معلم ماندگار

دوشنبه 13 اردیبهشت؛ معلم، قدر و منزلت معلمی

سه شنبه 14 اردیبهشت؛ معلم، افسران سپاه کشور

4شنبه 15 اردیبهشت؛ معلم، مرجعیت تربیتی و اجتماعی

5شنبه 16 اردیبهشت؛ معلم، زیست بوم جدید، چالش ها و فرصت ها

آدینه 17 اردیبهشت؛ معلم، خانواده و مشارکت اجتماعی

شنبه 18 اردیبهشت؛ معلم، پیشسکوتان و چهره های ماندگار

به گفته علی الهیارترکمن قائم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم علاوه بر نامگذاری ایام هفته، تقویم اجرایی پیش بینی شده است که این برنامه ها از شنبه 11 اردیبهشت ماه با ملاقات رئیس جمهور با فرهنگیان شروع می گردد در شنبه 8 نفر از فرهنگیان به صورت حضوری خواهند بود و مابقی در استانداری های استانی شرکت می نمایند.

الهیارترکمن در این باره ادامه داد: در یکشنبه 12 اردیبهشت ماه پخش پیغام و بیانات رهبر را داریم ارسال پیغام تبریک وزیر نیز برای معلمان، اجرای برنامه سپاس معلم به صورت نمادین از سوی وزیر در مدرسه تلویزیون ایران، 3 اقدام درباره گرامیداشت یاد شهید مطهری از دیگر برنامه هاست.

قائم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم بیان نمود: دوشنبه ملاقات مجازی بین وزیر با فرهنگیان در سراسر کشور انجام می گیرد و معلمان با حضور در ادارات کل آموزش و پرورش استان با وزیر ارتباط می گیرند. در این روز گفت وگوی تلفنی وزیر را با خانواده شهیدان مطهری، رجایی و باهنر همچنین چهره های ماندگار را داریم. روز چهارشنبه وزیر آموزش و پرورش و معاونان در برنامه های مختلف رسانه ای شرکت می نمایند. روز پنج شنبه نیز ملاقات مجازی با رئیس مجلس را داریم. روز آدینه هم به دلیل تعطیلی نماز جماعات به دلیل کرونا برنامه خاصی نخواهیم داشت. روز شنبه 18 اردیبهشت وزیر آموزش و پرورش یک سخنرانی پیرامون جمع بندی هفته بزرگداشت را دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع هفته معلم؛ ملاقات رئیس جمهور با فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع هفته معلم؛ ملاقات رئیس جمهور با فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید