معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت: مصوبات شورای عالی معادن لازم الاجراست

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرنگاران - معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت گفت: مصوبات و آرای شورای عالی معادن لازم الاجرا است و در صورت وجود مشکل و اعتراض باید مراتب قانونی طی گردد تا اگر اصلاحی مدنظر بود، اعمال گردد.

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت: مصوبات شورای عالی معادن لازم الاجراست

به گزارش وبلاگ شهبازی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا محتشمی پور در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صمت تأکید کرد: دریافت حقوق دولتی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت ابزار ارزیابی است و سال جاری در محاسبه حقوق دولتی به رویکرد سازمان نظام مهندسی معدن، توجه خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: مراجعه به دفاتر و صورت های اقتصادی واحدهای معدنی و شرکت ها جزو شاخص های شفافیت است و این واحدها باید فاکتورهای رسمی صادر نموده و به طور حتم در سامانه جامع تجارت ثبت نام نمایند.

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت بیان داشت: حدود قانونی تفویض اختیارات به استان ها باید از سوی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها رعایت گردد و خارج از اختیارات موجود، اقدامی صورت نگیرد.

محتشمی پور توضیح داد: در ورود واحد معدنی به بورس، هیچ گونه قاعده ای خارج از ضوابط قانونی بورس نباید اعمال گردد.

وی اضافه نمود: سال جاری معین تکلیف پروانه های بهره برداری معادن در دستور کار ویژه معاونت معادن و تولید مواد وزارت صمت قرار گرفته است و از سازمان های استانی درخواست داریم پروانه های ابطالی را تمدید ننمایند.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت: مصوبات شورای عالی معادن لازم الاجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت: مصوبات شورای عالی معادن لازم الاجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید