گودرزی: از هر تصمیمی که فدراسیون در قبال کی روش بگیرد حمایت می کنیم، او قرارداد دارد و باید بماند

به گزارش وبلاگ شهبازی، وزیر ورزش و جوانان از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان ابراز خرسندی کرد و گفت: تصمیم نهایی در مورد آینده کی روش را فدراسیون فوتبال خواهد گرفت.

گودرزی: از هر تصمیمی که فدراسیون در قبال کی روش بگیرد حمایت می کنیم، او قرارداد دارد و باید بماند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ شهبازی، محمود گودرزی پس از فزونی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان گفت: بسیار خوشحالم که بازی را بردیم. بازی بسیار خوب و جذابی بود. امیدوارم در مراحل بعدی هم عملکرد تیم ملی به همین صورت باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت ورزش و دولت از کارلوس کی روش حمایت می کنند تا او در تیم ملی بماند، گفت: ما از فدراسیون حمایت خواهیم کرد و امیدواریم هر اتفاقی که به صلاح فوتبال است، رخ دهد. ضمن اینکه کی روش چهار سال دیگر با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و باید طبق این قرارداد به کار خود ادامه دهد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در واکنش به این پرسش موضع این وزارتخانه نسبت به استعفای کی روش چیست؟ گفت: تصمیم نهایی در مورد آینده کی روش را فدراسیون فوتبال خواهد گرفت و ما نیز از هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد، حمایت می کنیم.

گودرزی در مورد رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدار بین تیم های ایرانی و عربستانی در کشوری ثالث گفت: به هر حال ما تابع قوانین بین المللی هستیم و براساس آن عمل می کنیم. البته به رأی صادرشده اعتراض هم خواهیم کرد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که فدراسیون فوتبال عراق در مناقشه بین فدراسیون های ایران و عربستان از کشورمان حمایت کرده است، شرح داد: این هم به خاطر ارتباطات خوب بین المللی است که بین دو کشور وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد زمین تمرین تیم ملی فوتبال گفت: فعلاً زمین تمرین تیم ملی خوب است و دو زمین دیگر هم برای این تیم در نظر خواهیم گرفت.

منبع: تسنیم

به "گودرزی: از هر تصمیمی که فدراسیون در قبال کی روش بگیرد حمایت می کنیم، او قرارداد دارد و باید بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودرزی: از هر تصمیمی که فدراسیون در قبال کی روش بگیرد حمایت می کنیم، او قرارداد دارد و باید بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید