انصراف نماینده ایران از هندبال جام باشگاه های آسیا

به گزارش وبلاگ شهبازی، هندبال ایران در جام باشگاه های آسیا که به میزبانی کویت برگزار می گردد نماینده ای نخواهد داشت.

انصراف نماینده ایران از هندبال جام باشگاه های آسیا

به گزارش وبلاگ شهبازی، در حالی که نام تیم هندبال نفت و گاز گچساران در میان تیم های حاضر در مسابقات جام باشگاه های آسیا به میزبانی کویت وجود داشت اما در نهایت این تیم از رفتن به این مسابقات انصراف داد.

بیست و یکمین دوره از رقابت های جام باشگاه های آسیا به میزبانی کویت از اواخر اسفندماه شروع می گردد. محل و زمان برگزاری این دوره از رقابت های چندین بار دستخوش تغییر شده بود. اردن و هندوستان از نخستین میزبان ها برای برگزاری این مسابقات بودند که البته در این شرایط تیم گچساران ایران از حضور در این مسابقات انصراف داده بود.

در نهایت کویت میزبان این رقابت ها شد و دوباره از همه کشورها برای حضور در مسابقات دعوت کرد. در این شرایط تیم گچساران قهرمان دوره گذشته لیگ برتر مردان ایران در ابتدا برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نموده بود و نام این تیم در میان تیم های شرکت کننده دیده می شد اما در نهایت از حضور در این مسابقات انصراف داد. هندبال ایران دو سهمیه برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا داشت.

پیش از این 16 تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نموده بودند که در نهایت دو تیم گچساران و النجمه بحرین حذف شدند. در حال حاضر این مسابقات با حضور 14 تیم و در 4 گروه قرعه کشی شده و این تیم ها از اواخر اسفندماه به میزبانی کویت با هم رقابت خواهند کرد.

مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال در مورد انصراف این تیم از جام باشگاه های آسیا گفت: نام این تیم در قرعه کشی نیست. تا دیروز هم پیگیر بودیم اما متاسفانه علی رغم این که وزیر نفت هم قول داده بود اما جوابی از آنها نگرفتیم. بنابراین ایران در جام باشگاه ها نماینده ای نخواهد داشت.

وی در مورد جریمه عدم حضور تیم گچساران در مسابقات گفت: دقیق نمی دانم اما اگر جریمه ای هم باشد خیلی کم است چون قبل از قرعه کشی انصراف صورت گرفته است. البته بعید می دانم جریمه در پی داشته باشد چون از قبل هم با آسیا هماهنگ شده بود که محتمل است تیم اعزام نگردد. اما برگزار کننده مسابقات کوشش می کرد تا تیم های بیشتری در مسابقات حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انصراف نماینده ایران از هندبال جام باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف نماینده ایران از هندبال جام باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید