جریمه 3 میلیون خودرو فاقد معاینه فنی، 60 درصد اتوبوس ها در سن فرسودگی هستند

به گزارش وبلاگ شهبازی، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 60 درصد از اتوبوس های گازوئیل سوز شهرداری تهران در سن فرسودگی هستند.

جریمه 3 میلیون خودرو فاقد معاینه فنی، 60 درصد اتوبوس ها در سن فرسودگی هستند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ شهبازی، سردار سید کمال هادیان فر در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی در جمع وبلاگ شهبازی در خصوص عملکرد پلیس راهور در بحث آلودگی هوا گفت: در خصوص آلودگی هوا گزارش کاملی را به رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور، رئیس سازمان بازرسی و سایر مسئولان ارائه کرده و در آن گزارش به ماده 8 هوای پاک تاکید کرده ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا شرح داد: در ماده 8 هوای پاک 10 تعهد مخصوص دولت محترم است که بخشی از آن در دست اقدام است و بخشی دیگر ان شاءالله اجرا خواهد شد.

وی با اعمال جریمه برای خودرو های فاقد معاینه فنی پرداخت گفت: طبق قانون خودرو های فاقد قانون روزانه 50 هزار تومان جریمه می شود که در تهران در 8 ماهه اخیر، 3 میلیون و 200 هزار وسیله جریمه شده اند که برای 88 هزار خودرو تکرار جریمه اجرا شده است.

سردار هادیان فر به جانفشانی ماموران پلیس راهور اشاره و بیان داشت: علی رغم آلودگی شدید هوا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت و تسهیل در تردد در معابر حضور دارند و متاسفانه با توجه به شدت آلودگی چندین نفر از پرسنل ما به بیمارستان منتقل شده اند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: پلیس راهور از تردد کامیون های سنگین در روز های آلوده ممانعت می کند؛ در این خصوص ماده 18 و جریمه نیز اعمال می شود و در صورت نیاز توقیف هم در دستورکار است.

وی به موضوع اتوبوس های شهرداری تهران که گازوئیل سوز هستند پرداخت و گفت: 60 درصد این اتوبوس ها در سن فرسودگی است و باید شهرداری نوسازی آن ها را در دستور کار قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جریمه 3 میلیون خودرو فاقد معاینه فنی، 60 درصد اتوبوس ها در سن فرسودگی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 3 میلیون خودرو فاقد معاینه فنی، 60 درصد اتوبوس ها در سن فرسودگی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید