تریلر عرضه مدرن وارفر 2 بخش داستانی بازی را به تصویر می کشد

به گزارش وبلاگ شهبازی، شرکت اکتیویژن (Activision) تصمیم گرفت تا تریلر زمان عرضه بازی جنگاوری مدرن 2 (Modern Warfare 2) را زودتر از زمان عرضه در دسترس هواداران قرار دهد. این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوین مجموعه ندای وظیفه (Call of Duty) بوده و به همین علت هواداران بسیار زیادی دارد.

تریلر عرضه مدرن وارفر 2 بخش داستانی بازی را به تصویر می کشد

تاریخ عرضه رسمی بازی جنگاوری مدرن 2، ششم آبان ماه (28 اکتبر) است. البته افرادی که این بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید نموده اند، حدود یک هفته زودتر به این بازی دسترسی خواهند داشت. اکتیویژن تاریخ عرضه وارزون 2 (Warzone 2) را 25 آبان اعلام نموده که تفاوت زیادی با جنگاوری مدرن 2 ندارد. عرضه رسمی وارزون 2 آغاز فصل اول آن نیز هست.

بازی جنگاوری مدرن 2 به طور کلی با چیزی که ما حدود 10 سال پیش مشاهده کردیم تفاوت زیادی دارد. شما در این بازی مأموریت های بسیار زیادی خواهید داشت و از طرفی در تمام نقاط جهان به مبارزه خواهید پرداخت. بخش داستانی بازی نیز به طور کامل در جهان پخش شده تا بازیکنان از یک منطقه خسته نشوند.

حال در این تریلر نو اکتیویژن کوشش نموده تا به برترین نحو بازی خود را نشان دهد. در این بازی از تکنولوژی های بسیار مدرن و نورپردازی های به روز استفاده شده تا بازی از هر لحاظ در برترین حالت ممکن باشد. همه این تکنولوژی ها باعث شده تا بخش داستانی جنگاوری مدرن 2 بسیار مهیج و زیبا باشد.

مجموعه ندای وظیفه برای مدت زیادی است که چندان خوب عمل نمی کند. از لحاظ فروش البته این موضوع صدق نمی کند. به علت اینکه هواداران همچنان از آن استقبال می نمایند. بحث اینجاست که اکتیویژن باید کوشش کند اعتبار از دست رفته بازی ندای وظیفه را بازگرداند. این شده که از نام های تکراری استفاده نموده و موارد مشترک نیز میان دو بازی بسیار زیاد است.

با این حال جنگاوری مدرن 2 برای جهانی گیمینگ اهمیت بسیار زیادی دارد. به علت اینکه اخیراً سبک شوتر افت بسیار زیادی داشته و اکتیویژن می تواند با عرضه بازی جنگاوری مدرن 2 اعتبار از دست رفته خود را بازگرداند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر عرضه مدرن وارفر 2 بخش داستانی بازی را به تصویر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر عرضه مدرن وارفر 2 بخش داستانی بازی را به تصویر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید