بازیگران معروفی که اتفاقی بازیگر شدند

به گزارش وبلاگ شهبازی، جالب است بدانید جانی دپ، بازیگر پرآوازه هالیوود، در ابتدا آرزو داشت که یک نوازنده و موسیقیدان باشد. او از نوجوانی برای این هدف کوشش کرد، اما تقدیر این بود که جانی دپ به وسیله هنر دیگری یه یک ستاره تبدیل گردد.

بازیگران معروفی که اتفاقی بازیگر شدند

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، بسیاری از چهره های هالیوود برای رسیدن به جایگاه فعلی شان و پذیرفته شدن به عنوان یک بازیگر، کوشش بسیاری نموده اند. اما در مقابل بعضی از آنان اصلا گمان نمی کردند بازیگر شوند، این گروه از بازیگران در ابتدا جهت متفاوتی را برای آینده خود متصور شده و آرزو های دیگری در سر می پروراندند.

جانی دپ یکی از این ستاره هاست. او جهت دیگری را برای معروفیت و پیروزیت برای خود ترسیم نموده بود، اما در نهایت به یکی از ستارگان ماندگار بازیگری در هالیوود تبدیل شد.

دپ خودش گفته است که هیچگاه فکر نمی نموده بازیگر گردد. این هنرمند از کودکی به نوازندگی علاقه داشته و از 12 سالگی مشتاق نوشتن قطعات موسیقی بوده است. جانی دپ این قطعات را در کلوب ها می نواخت، اما پس از مدتی فهمید که به وسیله موسیقی نمی تواند مخارج زندگی اش را تأمین کند.

یکی از دوستانش به او پیشنهاد کرد که به سینما برود و در آنجا در پی شغل بگردد. جانی دپ با پذیرفتن این پیشنهاد پا به سینما می گذارد به این امید که بتواند اجاره بهای خانه اش را تأمین کند.

در سال 1984 جانی دپ، نخستین نقش اصلی خود را در فیلم کابوس در خیابان الم ایفا می نماید. این فیلم که به یکی از مشهورترین فیلم های ترسناک دنیا تبدیل شده، از سایت آی ام دی بی نمره 704 را کسب نموده و چندین فیلم دیگر در امتداد آن ساخته شده است.

نکته عجیب این است که در ابتدای راه هنرپیشگی، جانی دپ هنوز هم به استعداد بازیگری خود واقف نبود و در پی کردن موسیقی اصرار می ورزید. تا این که گروه موسیقی اش از هم پاشید و در این زمان با تیم برتون، نویسنده و کارگردان مطرح ژانر فانتزی، آشنا شده و با ایفای نقش های اصلی جایش را در هالیوود تثبیت کرد. گویی برتون و دپ هر کدام گمشده خود را یافته بودند.

نتیجه این آشنایی، ساخت چند فیلم پیروز بود که نخستین آن ها فیلم فانتزی ـ رمانتیک ادوارد دست قیچی در سال 1990 بود. این فیلم نامزد جایزه اسکار و گلدن گلوب و برنده جایزه بفتا شده است.

این دستاورد، پیروزیت های دیگر هم برای جانی دپ در پی داشت. با اکران فیلم چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد؟، منتقدان فهمیدند با پدیده ای روبرو هستند که می توان به نفع سینما از او بهره برد. جانی دپ از آن پس به سرعت جهت معروفیت و پیروزیت را در هالیوود طی کرد. اما با وجود اینکه این بازیگر تا کنون سه بار نامزد جایزه اسکار شده، نتوانسته برنده این جایزه بزرگ سینمایی باشد.

جانی دپ تنها ستاره ای نیست که حضورش در هالیوود اتفاقی و بدون تصورات قبلی شکل گرفته است. شارلیز ترون که اکنون از بازیگران سرشناس هالیود است نیز کاملا اتفاقی سر از هالیوود درآورد.

ترون زمانی برای نقد کردن یک چک به بانک رفته بود تا اجاره خانه اش را بپردازد، اما کارمند بانک از نقد کردن چک خودداری می نماید و درست در زمانی که ترون نیاز زیادی به پول دارد، به وسیله یک استعدادیاب کشف می گردد. او شماره ترون را می گیرد تا با او تماس بگیرد؛ و حالا ترون بازیگر پیروزی است و در سال 2004 برنده اسکار هم شده است.

جنیفر لارنس هم از همین طریق وارد دنیای بازیگری شده است. جنیفر در سفری که با مادرش به منتهن داشت، به وسیله یک استعدادیاب کشف می گردد. او در این زمان تنها 14 سال داشت.

در ابتدا استعدادیاب به او پیشنهاد حضور در دنیای مد و فشن را می دهد، اما پس از مدتی جنیفر متوجه می گردد که به بازیگری علاقه دارد و به وسیله همین شخص برای تست های بازیگری معرفی می گردد.

منبع: فرارو

به "بازیگران معروفی که اتفاقی بازیگر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران معروفی که اتفاقی بازیگر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید