ساعتی با مردم مهربان و صمیمی شهرهای مختلف دنیا

به گزارش وبلاگ شهبازی، وقتی که شما در شهر یا کشور خود زندگی می کنید، طبیعی است که احساس راحتی و شعف بیشتری داشته باشید.

اما این حس نمی تواند مختص به شهر و کشور خودتان باشد. چرا که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به محض سفر به شهر یا کشوری این حس به سراغتان بیاد که تنها جابجایی فیزیکی داشته و حس ترک وطن و دیار بر شما مستولی نشده است. این حس ریشه در رفتار مهربان و صمیمی مردم آن شهر دارد. در زیر به برخی از این منطقه ها که تحت عنوان مهربان ترین های دنیا شناخته شده اند، اشاره می کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

ساعتی با مردم مهربان و صمیمی شهرهای مختلف دنیا

نشویل | آمریکا

شهرستان نشویل در استان تنسی آمریکا شهر موسیقی و ساز و آواز است. در کوچه و خیابان های این شهر گیتار نواخته می شود، موسیقی با زندگی مردمان این منطقه عجین شده و بخش بزرگی از کارهای روزانه آن ها با موسیقی همراه است. رستوران هایی با غذاهای لذیذ و مردمانی میهمان نواز، اقامت در نشویل را بسیار دلپذیر می کند. از دیگر ویژگی های خوب این شهر اقامت گاه های اقتصادی و مقرون به صرفه آن است که امکانات خوبی هم ارائه می دهند.

ادینبورگ | اسکاتلند

در ادینبورگ، معماری کهن و مدرن با هم تلفیق شده و انرژی فوق العاده ای در آن جاری است. جشنواره های بزرگ و گوناگونی در این شهر برپا می شود و کافه و رستوران ها با دکورهایی نامتعارف و جالب سراسر این شهر را پر کرده اند.

مردمان ساکن ادینبورگ بسیار میهمان نواز بوده و اگر حادثه ای برای گردشگران رخ دهد حتما تا جایی که می توانند سعی می کنند به او کمک کنند و حتی محل اقامت هم برای گردشگران دست و پا می کنند.

آستین | آمریکا

شهرستان آستین در تگزاس استان متحده آمریکا قرار داد. این شهر در واقع محلی پر از تفریح های عجیب و غریب است که با وجود تفریح و تفریح های زیادش، گاهی آرامش خاصی هم در خود پنهان می کند. هتل دیریسکیل Driskill Hotel خود یکی از مجذوب کنندهیت های تگزاس محسوب می شود.

در تمام اوقات روز انواع سیاستمداران، بازیگران و اشخاص مهم در این شهر رفت و آمد می کنند. موسیقی در این شهر حضور پررنگی دارد و در همه جای آن نوای گیتار به گوش می رسد.

سانتافه | آمریکا

سانتافه شهر دوست داشتنی و شگفت انگیزی است و مردمانش از فرهنگ و هنجارهای جالبی برخوردار هستند. این شهر پر از بنا و چشم انداز های است که معنویت و مذهب در آن ها موج می زند. در مجموع نیو مکزیکو که شهرستان سانتافه در آن واقع شده است فضای دوست داشتنی و صمیمانه ای دارد. در مرکز شهر سانتافه میدانی زیبا ساخته شده است که در اطراف آن پر از رستوران هایی با غذاهای خوشمزه و لذیذ می باشد. سانتافه همانند یک آهن ربا دل گردشگران را به تصرف خود در می آورد.

اشویل | آمریکا

اشویل در استان کارولینای شاقتصادی آمریکا واقع شده است. گردشگرانی که یک بار به این شهرستان سفر کرده اند اعتراف می کنند که عاشق آن شده اند. در این شهر رستوران های فراوانی با غذاهای عالی، گالری های هنری و سالن های تئاتر بزرگی وجود دارند که هرکدام در نوع خود بسیار مجذوب کننده هستند. رودخانه خروشانی که از میان این شهر می گذرد بر زیبایی چشم انداز ها کوهستانی اطراف افزوده است. مردمان اشویل بسیار میهمان نواز بوده و همواره با لبخند صحبت می کنند.

اوکلند | نیوزیلند

این شهر بیشتر به کیوی های خوشمزه و آبدارش معروف است. این شهر از نظر نظافت و زیبایی بی نظیر بوده و بهترین مکان برای استراحت و تفریحات آرام به شمار می رود.

به راحتی با کمی پیاده روی می توان به هر چیزی که مورد نظرتان است، برسید و نیازهایتان را بر طرف کنید. اوکلند پر از آسمان خراش و ساختمان های بلند است. اما ساکنان بسیار مهربانی دارد. برای مثال اگر از یک راننده اتوبوس هم آدرسی بپرسید، اگر بتواند با با همان اتوبوسش شما را به مقصد می رساند.

منبع: الی گشت

به "ساعتی با مردم مهربان و صمیمی شهرهای مختلف دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعتی با مردم مهربان و صمیمی شهرهای مختلف دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید