اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از محل سفرهای ریاست جمهوری به طرح های عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش وبلاگ شهبازی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از اختصاص بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار از محل سفرهای ریاست جمهوری برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی این دانشگاه خبر داد.

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از محل سفرهای ریاست جمهوری به طرح های عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای

عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ شهبازی با بیان اینکه بودجه تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی بسیار محدوود است، گفت: تا این لحظه بیش از 100 میلیارد تومان از محل اعتبار سفرهای ریاست جمهوری بودجه برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی اختصاص یافته که کمک بسیار خوبی به دانشگاه است.

وی گفت: در سفر آخر آقای رئیسی به مازندران 63 میلیارد تومان مصوبه برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای اختصاص داده شد.

اهداء سند مجموعه 200 میلیارد تومانی به دانشگاه فنی و حرفه ای

وی با بیان اینکه بودجه تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای از محل اعتبار سفرهای ریاست جمهوری و ظرفیت خیرین تامین می شود، گفت: طی ماه های گذشته یکی از بزرگ ترین وقف های اخیر وزارت علوم به این دانشگاه در رستم آباد گیلان اختصاص داشت، یکی از خیرین سند تک برگ مجموعه ای که بیش از 200 میلیارد تومان ارزش دارد را به دانشگاه فنی و حرفه ای اهداء کرد.

فاطمه بلوچی پور

منبع: خبرگزاری فارس

به "اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از محل سفرهای ریاست جمهوری به طرح های عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از محل سفرهای ریاست جمهوری به طرح های عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید