اجرای طرح نهضت ملی راهی برای ساماندهی قیمت خرید و اجاره مسکن

به گزارش وبلاگ شهبازی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: راه چاره اساسی برای ساماندهی قیمت خرید و اجاره مسکن، اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت واحد های مسکونی است.

اجرای طرح نهضت ملی راهی برای ساماندهی قیمت خرید و اجاره مسکن

آقای مقصودی گفت: در چهار سال آینده در مجموع 40 هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل داده خواهد شد.

وی اضافه نمود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت واحد های مسکونی می تواند تاثیر زیادی بر روند قیمت املاک و اجاره بها در چهارمحال و بختیاری بگذارد و در فاز اول این طرح ظرف 2 سال آینده مقرر شده 20 هزار واحد مسکونی در سطح استان ساخته و تحویل داده گردد و به همین مقدار نیز در 2 سال بعد از آن ساخته و تحویل داده می گردد.

بیشتر بخوانید

مقصودی اضافه نمود: تجربه مسکن مهر در سال های دور نشان می دهد، پس از شروع این طرح و با تحویل منازل، برای چندین سال قیمت املاک و اجاره ثابت ماند و تثبیت شد و نهضت ملی مسکن نیز می تواند چنین تاثیری بر روی بازار مسکن بگذارد.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن در فاز بعدی به احداث واحد های مسکونی برای اجاره نیز وارد می گردد، ولی هنوز دستورالعمل های آن اقدام نشده است.

مقصودی گفت: علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، راه و شهرسازی با ابلاغ سقف افزایش اجاره بها و ایجاد سامانه اعطای تسهیلات ودیعه مسکن که تا سقف 40 میلیون تومان ودیعه مسکن با بهره کم و با اقساط پنج ساله در اختیار مستاجران واجد شرایط در استان قرار می دهد را زمینه برای ساماندهی سریع بازار اجاره را فراهم نموده است.

وبلاگ شهبازی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای طرح نهضت ملی راهی برای ساماندهی قیمت خرید و اجاره مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح نهضت ملی راهی برای ساماندهی قیمت خرید و اجاره مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید