آیا مدل کوچکتر و ارزان تر سوییچ در 2019 عرضه می گردد؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، این طور که به نظر می رسد، شایعات عرضه مدل جدیدی از کنسول هیبریدی نینتندو قرار است به واقعیت بپیوندند. شنیده بودیم که نینتندو می خواهد مدل جدیدی از کنسول سوییچ خود را در سال 2019 عرضه کند و در حالی که تصور می کردیم این مدل، ارتقا یافته و پیشرفته تر باشد، به نظر می رسد که قرار است با نسخه ای ارزان تر و ساده تر طرف شویم.

آیا مدل کوچکتر و ارزان تر سوییچ در 2019 عرضه می گردد؟

خبرگزاری اقتصادی Nikkei ژاپن، در قالب یک گزارش گفته است که نینتندو برنامه دارد تا مدلی کوچکتر از کنسول سوییچ را در سال 2019 وارد بازار کند. این حرکت در راستای تغییر انتظارات این شرکت از فروش نینتندو سوییچ در امسال میلادی بوده است. نینتندو پیش بینی می کرد که در سال 2019 تعداد 20 میلیون سوییچ بفروشد، ولی در گزارش اقتصادی جدید خود این رقم را به 17 میلیون عدد کاهش داده است.

طبق گزارش منتشر شده، نینتندو برنامه های عرضه یک مدل جدید از سوییچ را جلو انداخته است و می خواهد یک مدل کاملا قابل حمل از این کنسول را وارد بازار کند.

گزارش Nikkei می گوید که شرکت های بازی سازی و فروشگاه ها از وجود مدل کوچکتر نینتندو سوییچ خبردار شده اند و این مدل جدید برای استفاده بیرون از خانه و کاملا قابل حمل طراحی شده است.

در کنار عرضه مدل جدیدی از نینتندو سوییچ، ظاهرا نینتندو می خواهد وضعیت سرویس های آنلاین خود را بهتر کند و هم چنین سرویس اشتراکی گران تری ارایه دهد.

چند ماه گذشته خبرگزاری وال استریت ژورنال گفت که نینتندو در نیمه دوم سال 2019 یک مدل ارتقا یافته از سوییچ عرضه خواهد نمود که صفحه نمایش باکیفیت تری دارد. با این حال، همین هفته گذشته مدیر عامل نینتندو گفت که برنامه ای برای عرضه مدلی جدیدتر از سوییچ یا کاهش قیمت این کنسول را ندارند.

اگر گزارش منتشر شده صحت داشته باشد، احتمالا باید انتظار عرضه مدلی کوچکتر از سوییچ را داشته باشیم که داک و خروجی تلویزیون ندارد و دسته های آن هم جدا نمی شوند؛ در واقع کنسولی که کاملا قابل حمل است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیا مدل کوچکتر و ارزان تر سوییچ در 2019 عرضه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مدل کوچکتر و ارزان تر سوییچ در 2019 عرضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید