تکواندو

اعزام برون مرزی ورزشی ها در 9 ماه، سهم بالای فوتبال و کشتی

به گزارش خبرنگاران، اعزام ورزشکاران و تیم ها به میادین مختلف بین المللی تنها در صورتی مجاز خواهد بود که تاییدیه شورای برون مرزی وزارت ورزش را داشته باشد، کمااینکه حضور مسئولان و رؤسا در اجلاس های آسیایی و جهانی هم نیازمند این تاییدیه است.

27 خرداد 1401

پولادگر ناظر فنی تکواندو قهرمانی آسیا شد

تهران (پانا) - رییس فدراسیون جهانی تکواندو، سیدمحمد پولادگر را به عنوان ناظر فنی مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی منصوب کرد.

13 تیر 1400

برنامه های فدراسیون جهانی تکواندو و چشم انداز 10 ساله تشریح شد

به گزارش خبرنگاران، در متن پیغام چو رئیس فدارسیون جهانی تکواندو که بر روی خروجی سایت رسمی فدراسیون جهانی آمده، وی با بیان اینکه با احساس خوش بینی و امید به آینده وارد سال 2021 می شویم گفت: تردیدی نیست که سال 2020 برای همه ما سال بسیار پر چالشی بود. اما به دلیل...

19 بهمن 1399

تمجید: جامایراندخت سال آینده برگزار می شود

محسن تمجید با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: پروتکل های بسیار خوبی را تدوین کرده و پس از جلسات متعددی که با ستاد کرونا و مسئولان وزارت ورزش داشتیم، پیروز شدیم به نتیجه لازم رسیده و ان شاالله تا چند روز آینده مجوز برگزاری مسابقات لیگ را کسب خواهیم کرد.

23 آبان 1399

ابطحی: شریک شادی پیشکسوتان خواهیم بود

مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مراسم جشن تولد قهرمانان متولد آذر و دی ماه گفت: سعی خواهیم کرد بعد از این شریک روزهای شاد پیشکسوتان باشیم.

24 بهمن 1398

فینال مسابقات تکواندو گرندپری، هادی پور به دیدار نیمه نهایی صعود کرد، آرمین نخستین سهمیه تکواندو ایران را کسب کرد

آرمین هادی پور در نخستین روز مسابقات تکواندو فینال گرندپری با برتری مقابل تکواندوکار پرتغالی به دیدار نیمه نهایی صعود کرد.

2 بهمن 1398

برنامه رقابت های هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مبارزات هفته اول و دوم از دور رفت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان جام خلیج فارس یادواره شعید عبدالکریم کجبافی با حضور 9 تیم روز دوشنبه - 15 مهرماه در فدراسیون تکواندو برگزار...

11 آبان 1398

البرز میزبان رقابت های تکواندو جام فجر شد

به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات اردیبهشت ماه سال 97 در سالن انقلاب کرج برگزار می گردد و دعوت نامه رقابتها برای اغلب کشورهای صاحب نام ارسال شده است.

30 شهریور 1398

عسگری دهمین مربی تکواندو ایران در رقابت های جهانی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تکواندو ایران تاکنون با 9 مربی در 18 دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان حضور داشته است. در بین این مربیان، دو مربی خارجی آن هم از کشور کره جنوبی و هشت مربی هم از کشورمان هدایت تیم ایران را بر عهده داشته اند.

15 تیر 1398

تکواندوی ارتش های دنیا، کاظمی بر سکوی قهرمانی دنیا ایستاد

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی مسابقات ارتش های دنیا بایستد و نشان طلا را از آن خود کند.

3 اردیبهشت 1398