البرز میزبان رقابت های تکواندو جام فجر شد

به گزارش وبلاگ شهبازی، این دوره از مسابقات اردیبهشت ماه سال 97 در سالن انقلاب کرج برگزار می گردد و دعوت نامه رقابتها برای اغلب کشورهای صاحب نام ارسال شده است.

البرز میزبان رقابت های تکواندو جام فجر شد

البرز 14 سال قبل نیز در همین سالن انقلاب کرج میزبان یازدهمین دوره جام فجر بود که مسابقات با مسائل زیادی به خصوص برای تیم های خارجی برگزار گردید که امیدواریم نوذری و همکارانش تجربه لازم برای برگزاری چنین مسابقات بزرگی را پیدا نموده باشند.

دوره گذشته این مسابقات با حضور 20 تیم از کشورهای ایران (2 تیم)، افغانستان (3 تیم)، پاکستان (3 تیم)، روسیه (2 تیم) عراق (2 تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان در 8 وزن برگزار گردید.

تیم شهرداری ساری از ایران با 6 مدال طلا، یک نقره و 84 امتیاز قهرمان شد، تیم لوازم خانگی کن با یک مدال طلا، 2 نقره، دو برنز و 41 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم افغانستان با یک مدال نقره، یک برنز و 23 امتیاز عنوان سوم را بدست آورد. تیم ارمنستان با یک مدال طلا، یک برنز و 22 امتیاز و تیم عراق با 5 برنز و 20 امتیاز در صندلی چهارم و پنجم قرار گرفتند.

این رقابتها در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رسیده و دارای گرید (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "البرز میزبان رقابت های تکواندو جام فجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرز میزبان رقابت های تکواندو جام فجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید