ابطحی: شریک شادی پیشکسوتان خواهیم بود

به گزارش وبلاگ شهبازی، مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مراسم جشن تولد قهرمانان متولد آذر و دی ماه گفت: سعی خواهیم کرد بعد از این شریک روزهای شاد پیشکسوتان باشیم.

ابطحی: شریک شادی پیشکسوتان خواهیم بود

به گزارش وبلاگ شهبازی، سید مصطفی ابطحی اضافه نمود: این مراسم نخستین تولد پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی است که در خانه پیشکسوتان برگزار گردید. شادمانم از این که توانستیم با برگزاری چنین مراسمی اتفاق خوبی را برای پیشکسوتان رقم بزنیم.

وی گفت: با برگزاری این مراسم می خواهیم ثابت کنیم که به یاد پیشکسوتان هستیم و برای آنها ارزش قائل هستیم.

ابطحی افزود: امروز برای نخستین بار زادروز تولد پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ماهای آذر و دی را جشن می گیریم و برای متولدین سایر ماهها نیز این برنامه برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسمی در سه شنبه هفته آینده به مناسبت بزرگداشت سه نفر از بزرگان ورزش در رشته های گلف، فوتبال و کشتی اطلاع داد.

ابطحی همچنین گفت: بعد از این شریک روزهای شاد پیشکسوتان ورزشی خواهیم بود و تنها به تولد و شادی آنها فکر خواهیم کرد.

کمیل قاسمی قهرمان کشتی و دارنده مدال نقره المپیک ریو نیز ضمن تشکر از صندوق حمایت قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برای برپایی چنین جشنی برای پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی اضافه نمود: امیدوارم چنین مراسم هایی بیشتر برگزار گردد تا جوانان در ادامه راستا بی انگیزه نشوند و به این باور برسند که همواره مورد حمایت و توجه قرار می گیرند و بعد از انتها قهرمانی فراموش نمی شوند.

حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس نیز در این مراسم اظهار کرد: شادمان هستم مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی با برگزاری این مراسم انگیزه ای را برای پیشکسوتان ایجاد کردند که طی چند دهه گذشته به خاطر بی احترامی به آنها لطمه خوردند و فراموش شدند، هرچند آنها هیچ وقت مسائل را به زبان نمی آورند.

وی گفت: از زمانی که ابطحی مسوولیت صندوق را بر عهده گرفته است کوشش نموده تا ناکامی ها و مسائل پیشکسوتان را مرتفع کند و مسکنی برای دلهای شکسته آنها باشد. امیدوارم وی با ارائه لایحه ای به وزارت ورزش و ارسال به دولت خواهان افزایش حق الزحمه بازنشستگی این افراد گردد.

در انتها این مراسم از 43 نفر از پیشکسوتان و قهرمانان بازیهای آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک که زادروز تولد آنها طی ماهای آذر و دی است، توسط صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برای نخستین بار تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از علی صادق زاده (پاراوزنه برداری)، مهروز ساعی(تکواندو)، سولماز عباسی(قایقرانی)، حسین توکلی (وزنه برداری)، علی اصغر هادی زاده، راحله خیرالله زاده (تیراندازی) ، داراب ریاحی(وزنه برداری) ، ابوالفضل صلبی (بسکتبال) و سایر پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

این جشن با حضور پیشکسوتانی همچون محمد نصیری، آرش میراسماعیلی، حسین کلانی، حسن روشن، هویت دوست و همایون اردلان پیشکسوتان بوکس و اکبر حیدری پیشکسوت کشتی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابطحی: شریک شادی پیشکسوتان خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابطحی: شریک شادی پیشکسوتان خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید