استارتاپ

استارتاپ ویزا کانادا چیست؟

استارتاپ یک کوشش جسورانه و بلندپروازانه است که در پی تأثیر قابل توجهی در صنعت مربوطه خود است. مهاجرت به کانادا به وسیله استارتاپ ویزا کانادا یک روش ایده آل برای افراد فعال در این حوزه است.

14 بهمن 1402

آشنایی با 6 روش مهاجرت به آلمان در 2023

زندگی در کشور آلمان به علت خصوصیات و ویژگی های خاصی که دارد؛ قطعاً آرزوی افراد بسیار زیادی است. به همین علت هرساله افراد زیادی برای محقق کردن آرزوی خود، فرایند مهاجرت به آلمان را شروع می نمایند.

20 اسفند 1401

تصاویر ، قوی ترین شاسی بلند دنیا که 10 برابر سانتافه قدرت دارد

دیجیاتو نوشت: استارتاپ دریکو (Drako) که مقر آن در کالیفرنیا قرار گرفته است، از دومین محصول خود پرده برداشت. این شاسی بلند بسیار مجذوب کننده، دراگون (Dragon) نام دارد و مثل سوپرسدان GTE، از یک پیشرانه تمام الکتریکی چهار موتوره بهره می برد.

28 آبان 1401

دانشگاه آزاد در چهل سالگی، تمام ظرفیت ها و توانمندی هایش را به نمایش می گذارد

مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: با توجه به برگزاری رویداد ملی گام دوم، این دانشگاه در چهل سالگی خود تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود را به نمایش می گذارد.

26 اردیبهشت 1401

چگونه سرعت لپ تاپ را افزایش دهیم؟

3 راه وجود دارد که به راحتی می توانید سرعت سیستم لپ تاپ خود را بیش از پیش کنید. در واقع این 3 راه شامل پاک کردن هارد درایور، حذف نصب برنامه هایی که احتیاج نداریم و کاهش برنامه های اتوماتیک، است. شما برای انجام این موارد به مهارت یا نرم افزار خاصی احتیاج ندارید....

8 دی 1400

کارخانه نوآوری زیرساختی برای توسعه فعالیت های استارتاپی است ، راه اندازی کارخانه تا 2 ماه آینده

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: کارخانه نوآوری که فضایی برای توسعه فعالیت های استارتاپی درنظر گرفته شده، تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

18 مرداد 1400

مدل کسب و کار فریمیوم چیست و درآمد آن از کجاست؟

مدل کسب و کار و درآمد فریمیوم به گونه ای از کسب و کار و تجارت مدرن گفته می شود که در آن محصولات یا خدمات تولیدی شما، در ابتدا به صورت رایگان به بازار هدف عرضه می گردند. این در همان بدو امر، فوق العاده جذاب به نظر می رسد. اما درآمدزایی در این شکل از کسب و کار...

2 آبان 1399

امروز آخرین مهلت استفاده از تخفیف 80 درصدی حضور در اینوتکس

شرکت های خلاق تا امروز، 31 تیر ماه فرصت دارند تا از حمایت 80 درصدی حضور در نمایشگاه اینوتکس برخوردار شوند.

25 شهریور 1399

حضور پررنگ دانش بنیان ها و استارتاپ ها روی تابلوی بورس

دستیار معاون علمی و فناوری در امور تامین مالی و سرمایه گذاری، گفت: در حال حاضر 35 شرکت دانش بنیان بزرگ وارد بورس شده اند و هم اینک 5-4 شرکت استارتاپی و دانش بنیان نیز آمادگی ورود به بورس را دارند تا اسامی شان روی تابلو قرار بگیرد. ...

13 مرداد 1399

استارت آپ های هفتگانه حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معرفی می شوند

با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جشنواره وب و موبایل ایران، برترین استارت آپ های شاغل در گروه های ویژه انتخاب می شوند.

16 دی 1398

سی و دومین شماره ماهنامه دانش بنیان منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رشد و شتاب حرکت فعالان استارتاپی و دانش بنیان با گسترده تر شدن فرش زیست بوم نوآوری، روندی شتابان تر یافته است و در سال رونق فراوری، با قدرتی که از کسب و کارهای استارتاپی و دانش بنیان می گیرد،...

24 مرداد 1398