چند کیلومتر بعد از روشن شدن چراغ بنزین خودرو می توان رانندگی کرد؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، تهران (پانا) - در این خبر با حداکثر مسافت قابل پیمایش با بنزین زاپاس خودرو آشنا شوید.

چند کیلومتر بعد از روشن شدن چراغ بنزین خودرو می توان رانندگی کرد؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، به نقل از پایگاه سیدی، روشن شدن چراغ بنزین اتومبیل باعث ترسیدن راننده برای متوقف شدن خودرو پیش از رسیدن به نزدیکترین پمپ بنزین می گردد و مطمئناً همه ما چندین بار در این وضع قرار گرفته ایم.

نکته عجیب این است که ما همواره درباره مسافتی که ماشین می تواند بعد از روشن شدن آن چراغ هشدار بنزین حرکت کند سوال نموده، اما پاسخی برای این سوال پیدا ننموده ایم. بالاخره یکی از مهندسان توانست مسافتی را که خودروی شما می تواند پس از روشن شدن چراغ بنزین طی کند، کشف کند.

او گروهی از اتومبیل ها را طبقه بندی کرد و مسافتی را که هر خودرو با سوخت ذخیره شده در مخزن طی می کرد را درست به محض روشن شدن چراغ سوخت مشخص کرد و جدولی بر اساس محاسبات صورت گرفته در 50 خودروی فروخته شده در سال 2015 در ایالات متحده تهیه شده است.

اعدادی که در جدول نشان داده شده اعداد تقریبی هستند و برای اینکه در معرض شرایط سخت قرار نگیرید، نمی توانید به آن ها 100 درصد اعتماد کنید، اما اعداد راهنما هستند که به شما ایده مسافتی را می دهند که می توانید با ذخیره سوخت درون مخزن طی کنید.

کارشناسان بعلاوه به شما توصیه نمی نمایند به طور مداوم در صورت کمبود سوخت رانندگی کنید، زیرا کمبود سوخت به علت رسوبات و ناخالصی های موجود در ذخیره مخزن به ماشین آسیب می زند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چند کیلومتر بعد از روشن شدن چراغ بنزین خودرو می توان رانندگی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند کیلومتر بعد از روشن شدن چراغ بنزین خودرو می توان رانندگی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید