فیلم پاراگلایدر سواری جهان مدنی با یک مرد ، جیغ و داد در آسمان!

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرنگاران: جهان مدنی بازیگر شناخته شده ایرانی است.

فیلم پاراگلایدر سواری جهان مدنی با یک مرد ، جیغ و داد در آسمان!

جهان مدنی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است جهان مدنی البته بیشتر در تئاتر فعالیت دارد تا قاب تلویزیون جهان مدنی تحصلات خود را در رشته طراحی لباس گذرانده است جهان مدنی مدیریت یک مزن لباس را دارد جهان مدنی در شبکه های مجازی فعالیت زیادی دارد

جهان مدنی کاملا تعیین است که در خانواده ای پولدار زندگی می کن چون تا آنجایی که ما میدانیم نه شغل دومی داره و نه فعالیت خاصی در عرصه هنر. حتی در اینستاگرام هم خبری از تبلیغات نیست که بگیم از این جا عایدی داره!

اما تا دلون بخواد خانم بازیگر دائم در گشت و گذار با دوستان و خانواده است. در ادامه بورنگ جدیدی که جهان خانوم از خود با فیلتر اینستایی پس نموده را مشاهده می کنید. ناگفته نماند همانطور که خود در کپشن گفته حرفی ندارم تنها برای نشان دادن آرایش باحالی که چشماشو شبیه به گربه نموده و کلاه جذابش این پست را گذاشته!

تفریحات مایه داریه خانم بازیگر که حاشیه ساز شد

جهان مدنی همانطور که گفتیم بسیار بسیار اهل و طبیعت و مهمونی است. خانم بازیگر به تفریحات او در جنگل و بیابان و خارج از کشور. اما از جمله تفریحات جهان مدنی پاراگلایدر سواری او بود که مدتی پیش جنجالی هم شده بود.

جهان مدنی ازدواج ننموده اما مدتی پیش خود نیز ویدیویی منتشر کرد که در آن همراه با یک آقا در آسمان است. در ادامه ان ویدیو را مشاهده می کنید.

جهان مدنی: من قبلا گربه بودم!

جهان مدنی بسیار بسیار علاقه مند به گربه هاست و اتفاقا سه بچه گربه هم از مهراب قاسم خانی هدیه گرفته تا بزرگشون کنه.

ناگفته نماند خودش هم گربه خانگی داشته و اندازه دوست داشتنش به گربه ها اونقدری هست که مدتی پیش در یکی از پست های اینستاگرامش گفته شاید زندگی قبلی گربه بودم یا یک گربه ای جایی از تاریخ نجاتم داده وگرنه از این اندازه از عشق از کجا میاد؟

بیوگرافی جهان مدنی

جهان مدنی متولد 13 تیر 1369 تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. دنیـا مدنی در آثاری همانند سریال دستت را به من بده ، سرو زیر آب، مفت آباد، زندگی جای دیگریست، نزدیکتر به عنوان بازیگر، دستیار صحنه، گروه صحنه، گروه لباس حضور داشته است. او در ماه رمضان 1397 با حضور در سریال رهایم نکن کنار چهره هایی چون امین تارخ ، فریبا متخصص و محمدرضا هدایتی با نقش فرناز به معروفیت رسید.

در ادامه نمونه ای از گربه بازی جهان خانم رو مشاهده می کنید.

منبع: رکنا

به "فیلم پاراگلایدر سواری جهان مدنی با یک مرد ، جیغ و داد در آسمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم پاراگلایدر سواری جهان مدنی با یک مرد ، جیغ و داد در آسمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید