چانگان آلسوین محصول جدید شرکت خودروسازی فردا ، با فردا 511 آشنا شوید

به گزارش وبلاگ شهبازی، شرکت خودروسازی فردا به تازگی از چانگان آلسوین رونمایی کرد. همزمان با رونمایی، فروش چانگان آلسوین یا فردا 511 شروع شد.

چانگان آلسوین محصول جدید شرکت خودروسازی فردا ، با فردا 511 آشنا شوید

وبلاگ شهبازی - مهدی درفشی: شرکت خودروسازی فردا به تازگی از جدیدترین محصول خود پرده برداشت. چانگان آلسوین در ایران با نشان تجاری خودروسازی فردا عرضه خواهد شد. در حال حاضر میزان داخلی سازی فردا 511 حدود 20 درصد است. اما در آینده این میزان به 40 درصد خواهد رسید.

با فردا 511 آشنا شوید

فردا 511 یک سدان مالی در سگمنت B پلاس است. بنابراین، نمی توان از یک سدان مالی، انتظار پیشرانه قدرتمند و آپشن های زیاد را داشت! چانگان آلسوین یا فردا 511 مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری JL473QF با حداکثر قدرت 106 اسب بخار و حداکثر گشتاور 135 نیوتن متر است. این نیرو به واسطه جعبه دنده پنج سرعته دو کلاچه اتوماتیک به محور جلو منتقل می گردد.

فرمان برقی، اتولایت، سانروف، نمایشگر هفت اینچی لمسی، دوربین پارک عقب، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، خروجی برق 12 ولت، سیستم یاری حرکتی در سربالایی و سیستم کنترل پایداری از جمله تجهیزات نصب شده بر این خودرو هستند.

قیمت تند 429 میلیون تومانی برای یک سدان مالی!

مشتریان در صورت تمایل به خرید فردا 511، باید 429 میلیون تومان وجه نقد پرداخت نمایند! این قیمت در مقایسه با رقبای حاضر در بازار، برای فردا 511 کمی تند است. از جمله رقبای فردا 511 می توان به دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک، فاو بسترن بی30، جک جی4 و ام وی ام 315 پلاس اشاره نمود. بعضی از رقبا به مراتب قدرتمندتر و مجهزتر از این سدان تازه وارد هستند. در بازار نیز شرایط بهتری دارند.

به طور مثال، دنا پلاس توربو اتوماتیک مجهز به پیشرانه EF7 توربو با حداکثر توان 150 اسب بخار است. گیربکس دنا نیز شش سرعته اتوماتیک است. در بحث امکانات نیز کفه ترازو به نفع دنا پلاس توربو اتوماتیک سنگینی می نماید. دنا پلاس توربو اتوماتیک به امکاناتی نظیر چهار کیسه هوا، جایگاه های برقی جلو و کروز کنترل مجهز است. اما فردا 511 تنها دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو داشته و به جایگاه های برقی و کروز کنترل مجهز نیست. البته این را هم باید درنظر داشت که فردا 511 نسبت به دنا پلاس توربو اتوماتیک به ESP و HHC مجهز است.

منبع: بیت ران

به "چانگان آلسوین محصول جدید شرکت خودروسازی فردا ، با فردا 511 آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چانگان آلسوین محصول جدید شرکت خودروسازی فردا ، با فردا 511 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید