پرداخت تسهیلات به 150 طرح هنرمندان صنایع دستی زنجان

به گزارش وبلاگ شهبازی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: بیش از 61میلیارد ریال تسهیلات به 287 نفر از هنرمندان صنایع دستی زنجان پرداخت شد.

پرداخت تسهیلات به 150 طرح هنرمندان صنایع دستی زنجان

به گزارش وبلاگ شهبازی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند گفت: 129 طرح از محل منابع اعتبارات قرض الحسنه مشاغل خانگی، چهار طرح از محل منابع اشتغال پایدار روستایی ثبت شده در سامانه کارا، دو طرح از تفاهم نامه با بانک گردشگری و 15 طرح از محل یاری های فنی و اعتباری با مشارکت صندوق کارآفرینی امید مصوب شد که در طول سال 98 به هنرمندان صنایع دستی پرداخت شده است.

او در ادامه اعلام کرد: سال گذشته تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های اشتغال فراگیر، توسعه پایدار روستایی، مشاغل خانگی و گردشگری در حوزه صنایع دستی اختصاص داده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه نمود: این میزان تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از هنرمندان صنایع دستی است که امیدواریم در امسال شاهد همکاری بیشتری از سوی نهادهای مرتبط با حوزه صنایع دستی باشیم.

او توضیح داد: هنرمندانی که از تسهیلات ارائه شده بهره مند شده اند در رشته های ملیله کاری و مسگری، چاقوسازی، چاروق دوزی، گلیم، فرش، صنایع چوبی و میناکاری و... فعالیت می نمایند.

منبع: میراث آریا

به "پرداخت تسهیلات به 150 طرح هنرمندان صنایع دستی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات به 150 طرح هنرمندان صنایع دستی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید