مشاور وزیر فرهنگ یادی از ابوالفضل پورعرب کرد

به گزارش وبلاگ شهبازی، پوراحمدی به ملاقات ابوالفضل پورعرب رفت و برای او آرزوی سلامتی کرد.

مشاور وزیر فرهنگ یادی از ابوالفضل پورعرب کرد

سید مجید پوراحمدی، مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به همراه نیکنام حسینی پور، مشاور صندوق اعتباری هنر عصر امروز به ملاقات ابوالفضل پورعرب رفت و پیگیر روند درمانی این هنرمند محبوب شد. مدیرعامل صندوق اعتباری در این ملاقات ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای این بازیگر آرزوی سلامتی کرد.

وی ضمن تجلیل از فعالیت های ارزشمند این هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: مردم ایران همیشه قدردان کسانی هستند که در راه اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گام بر می دارند. ابوالفضل پورعرب چهره ای است که سال ها در قاب تصویر روایتگر غم و شادی هموطنانش است و جایگاه ویژه ای در میان مردم ایران دارد.

مشاور وزیر فرهنگ در ادامه اضافه کرد: صندوق در راستای وظایف ذاتی خود همیشه پیگیر شرایط زندگی و سلامت اعضای خود خصوصاً سلامت پیشکسوتان این عرصه است و این موضوعی است که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن توجه ویژه ای دارند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: تکریم و حمایت مادی و معنوی از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر، از مهم ترین وظایف صندوق اعتباری هنر است. صندوق اعتباری تا بهبود کامل آقای پورعرب در کنار این بازیگر نامدار خواهد بود. امیدواریم به زودی شاهد حضور دوباره و نقش آفرینی های این هنرمند عزیز باشیم.

وبلاگ شهبازی فرهنگی هنری سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشاور وزیر فرهنگ یادی از ابوالفضل پورعرب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور وزیر فرهنگ یادی از ابوالفضل پورعرب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید