بروس ویلیس پس از تشخیص ابتلا به آفازی از بازیگری استعفا داد

به گزارش وبلاگ شهبازی، خانواده بروس ویلیس اعلام کردند که این بازیگر 67 ساله فیلم های اکشن، به علت ابتلا به بیماری زبان پریشی از حرفه بازیگری بازنشسته خواهد شد.

بروس ویلیس پس از تشخیص ابتلا به آفازی از بازیگری استعفا داد

این بازیگر پس از حضور بی شمار در نقش های خرد و ناشناس بالاخره توانست در سریال کمدی رمانتیک مهتاب که از شبکه ABC پخش می شد، نقش اصلی را به دست آورد و به لطف بازی در مقابل سیبیل شپرد به معروفیت جهانی دست یابد. از جمله افتخارات او می توان به کسب سه جایزه گلدن گلوب و دو نامزدی اِمی اشاره نمود.

بروس ویلیس در سال 1988 با بازی در نقش جان مک کلاین در سری فیلم های جان سخت به معروفیت رسید. او سابقه نقش آفرینی در فیلم هایی چون عنصر پنجم، آخرین پسر پیش آهنگ، داستان عامه پسند، حس ششم، و هادسون هاوک را هم در کارنامه خود دارد. ویلیس در اواسط دهه 2010 میلادی با فیلم سرخ و فیلم های ام نایت شیامالان از جمله شکست ناپذیر، شیشه، و شکافته دوباره به عرصه هنرپیشگی بازگشت.

بروس ویلیس بازیگر فیلم های جان سخت و حس ششم، پس از نزدیک به پنج دهه فعالیت هنری در پی ابتلا به زبان پریشی (آفازی) از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. دخترش رومر ویلیس این خبر را در فضای مجازی اعلام نمود.

رومر نوشت: برای حامیان شگفت انگیز بروس، به عنوان یک خانواده می خواستیم این مطلب را به اشتراک بگذاریم که بروس محبوبمان با بعضی از مسائل سلامتی روبرو شده است و به تازگی تشخیص داده اند که به بیماری آفازی مبتلا شده، که بر توانایی های شناختی او تأثیر می گذارد. به همین علت و با ملاحظه فراوان، بروس از حرفه ای که برایش بسیار اهمیت داشته خداحافظی می نماید. زمان واقعا چالش برانگیزی برای خانواده ما است و ما قدردان عشق، مهربانی و حمایت مداوم شما هستیم. ما به عنوان یک خانواده قوی از این مسأله عبور خواهیم کرد و می خواهیم هواداران او هم همراه باشند زیرا می دانیم که بروس چقدر برای شما مهم است، همان طور که شما برای او مهم هستید.

همان طور که بروس همواره می گوید: خوش باشید و ما با هم برنامه ریزی می کنیم که خوش باشیم.

آفازی وضعیتی است که توانایی برقراری ارتباط را از شما سلب می نماید. می تواند بر توانایی شما در صحبت کردن، نوشتن و درک زبان چه گفتاری و چه نوشتاری تأثیر بگذارد. این می تواند به طور ناگهانی پس از آسیب سر یا سکته مغزی اتفاق بیافتد یا می تواند نتیجه یک تومور مغزی باشد.

به نظر می رسد این بازیگر 67 ساله بیماری های دیگری هم داشته باشد که خانواده اش آن ها را پنهان می نمایند.

خبر بیماری و کناره گیری بروس ویلیس از دنیای بازیگری بلافاصله با واکنش هواداران او در فضای مجازی روبه رو شد. در سال های اخیر زندگی حرفه ای بروس ویلیس افت زیادی نموده است و او سرگرم بازی در فیلم های تجاری کم هزینه بوده است و طبق اطلاعات موجود هم اکنون 10 فیلم با بازی این بازیگر آمریکایی در مرحله پس فراوری قرار دارند.

حداقل هواداران او حالا خیالشان راحت است که ویلیس می تواند زمان بیشتری را با خانواده اش بگذراند و خانواده اش هم در این شرایط از او مراقبت می نمایند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "بروس ویلیس پس از تشخیص ابتلا به آفازی از بازیگری استعفا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروس ویلیس پس از تشخیص ابتلا به آفازی از بازیگری استعفا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید