مرسدس بنز طراحی داخلی مجذوب کننده شاسی بلند 2023 EQS را به نمایش گذاشت

به گزارش وبلاگ شهبازی، مرسدس-بنز پیش از معرفی رسمی در 19 آوریل (30 فروردین) نخستین نگاه را به فضای داخلی خودروی شاسی بلند 2023 EQS به اشتراک گذاشته است.

مرسدس بنز طراحی داخلی مجذوب کننده شاسی بلند 2023 EQS را به نمایش گذاشت

کمپانی مرسدس-بنز به سرعت در جهت معرفی خودروهای لوکس الکتریکی گام برمی دارد و میخواهد در برابر رقبای قدرتمندی مانند تسلا، سهم مناسبی از این بازار رو به رشد در اختیار داشته باشد. همان طور که در عکس های ارائه شده به وسیله خودروساز دیده می گردد، برای شاسی بلند 2023 ای کیواس مرسدس زبان طراحی داخلی را دوباره اختراع نکرده است.

مرسدس بنز سدان الکتریکی EQS را برای رقابت با تسلا رونمایی کرد

مانند قبل، چشم نوازترین ویژگی، نمایشگر 56 اینچی MBUX اختیاری است که در سراسر داشبورد جلوی خودرو قرار گرفته است. این محصول دارای یک نمایشگر 12.3 اینچی OLED است که به سرنشین جلو امکان می دهد هنگام حرکت خودرو، محتوای ویدیویی را دیدن کند.

اگر دوربین خودرو متوجه گردد که راننده به صورت زیرچشمی نگاهی به این نمایشگر می اندازد، صفحه نمایش به طور اتوماتیک کم نور می گردد تا چشم های راننده روی جاده متمرکز گردد.

در کابین داخلی از چوب و چرم برای ایجاد فضایی سالن-مانند استفاده شده است. مرسدس به مشتریان اجازه می دهد تا فضای داخلی را در هفت ترکیب رنگ مختلف سفارشی نمایند. بعلاوه جایگاه های ردیف سوم اختیاری و ردیف دوم با قابلیت تنظیم الکتریکی ارائه می شوند که به شاسی بلند EQS امکان می دهد تا هفت نفر را جابه جا کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به سیستم صوتی دالبی اتموس (Dolby Atmos) و سیستم پاکسازی هوا با فیلتر HEPA برای جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل کابین اشاره نمود.

مرسدس بعلاوه خاطرنشان کرد که باتری های این شاسی بلند (SUV) و بعلاوه شاسی بلند EQE را در کارخانه تازه تأسیس خود در شهرستان بیب آلاباما فراوری خواهد نمود که موجب ایجاد 600 شغل می گردد. این شرکت، مدل 2023 خودروی EQS را در کارخانه قدیمی خود در نزدیکی توسکالوسا آلاباما مونتاژ خواهد نمود.

عکس ها: کابین داخلی مرسدس-بنز EQS 2023

Credit: Mercedes-Benz

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "مرسدس بنز طراحی داخلی مجذوب کننده شاسی بلند 2023 EQS را به نمایش گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز طراحی داخلی مجذوب کننده شاسی بلند 2023 EQS را به نمایش گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید