سازندگان تایتان فال مشغول ساخت یک بازی تیراندازی تک نفره متفاوت هستند

به گزارش وبلاگ شهبازی، به نظر می رسد که استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) برنامه های زیادی برای آینده دارد. بازی بتل رویال ایپکس لجندز همچنان بیشترین توجه را از سمت استودیو دارد، در حالی که احتمالا Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در امسال رونمایی گردد. از طرفی این توسعه دهنده روی بازی های دیگری هم کار می نماید.

سازندگان تایتان فال مشغول ساخت یک بازی تیراندازی تک نفره متفاوت هستند

به تازگی محمد علوی از ریسپاون اعلام نموده که از این استودیو پس از 11 سال جدا شده و طبق گزارش ها، او در حال کار روی پروژه تازهی به عنوان کارگردان آن بوده است که حتی در غیاب او هم توسعه آن ادامه خواهد داشت. طبق این گزارش، بازی قرار است در سبک تیراندازی اول شخص تک نفره باشد، اما تایتان فال 3 نخواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که این بازی المان های مشترکی با سری تایتان فال خواهد داشت. گفته شده که بازی قرار است یک سال آینده را در مرحله آزمایش سپری کند و سپس به فراوری کامل برسد. در حال حاضر، گفته می گردد که کمپانی الکترونیک آرتز به عنوان ناشر بازی به سال 2024 یا 2025 میلادی به عنوان پنجره انتشار احتمالی چشم دوخته است.

طبق منابع جف گراب، خبرنگار صنعت بازی های ویدیویی، ماجراجویی تازه و تک نفره استودیوی ریسپاون که گفته می گردد جاه طلبی های یک اثر بزرگ را دارد، در پی تغییراتی در ژانر تیراندازی است و طراحان آن تمرکز ویژه ای روی پویایی (mobility) و استایل (style) دارند. در حالی که این توصیف ها ممکن است بلافاصله تصاویری از مجموعه تیراندازی محبوب ریسپاون یعنی تایتان فال را در فکر تداعی نمایند، گراب بلافاصله امیدها را از بین برد و بیان نمود که پروژه تازه، از این سری نخواهد بود.

لازم به ذکر است که پس از موفقیت روزافزون بازی ایپکس لجندز بسیاری به تجربه سری تایتان فال پرداختند و برای نسخه سوم این سری محبوب لحظه شماری می نمایند. با این حال تایتان فال 2 به عنوان آخرین اثر از این مجموعه نتوانست انتظارات تجاری الکترونیک آرتز را برآورده کند. شکستی که یکی از دلایل آن عرضه نسخه های تازه سری کال آو دیوتی و بتلفیلد در بازه زمانی مشابه بود. با این شکست و موفقیت تجاری ایپکس لجندز، به نظر نمی رسد که استودیو روی بازی تازهی از این مجموعه کار کند و در حال حاضر ترجیح داده تا روی این بازی بتل رویال در کنار دیگر پروژه ها تمرکز کند.

با همه نکات گفته شده، تا زمانی که خبری رسمی از الکترونیک آرتز یا ریسپاون منتشر نگردد، بهتر است برای بازی به انتظار ننشینیم. از طرفی با توجه به استودیویی که بازی در آن در حال فراوری است، احتمالا مدتی طول می کشد تا چیزی درباره آن بشنویم و حتی ممکن است قبل از عرضه، فرایند فراوری آن متوقف گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازندگان تایتان فال مشغول ساخت یک بازی تیراندازی تک نفره متفاوت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان تایتان فال مشغول ساخت یک بازی تیراندازی تک نفره متفاوت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید