درخواست مقامهای آمریکایی برای برکناری ترامپ

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرنگاران : شماری از مقامات آمریکایی از جمله چند عضو دمکرات کمیته قضایی مجلس نمایندگان، بعضی وزراء و اعضای هیئت دولت خواهان برکناری دونالد ترامپ با استناد به ماده 25 اصلاحی قانون اساسی، به رغم دو هفته مانده به انتها ریاست جمهوری وی شدند.

درخواست مقامهای آمریکایی برای برکناری ترامپ

به گزارش وبلاگ شهبازی به نقل از ایرنا، شبکه بی اف ام تی وی فرانسه امروز (پنجشنبه) به نقل از منابع خبری در واشنگتن گزارش داد: وزراء دولت آمریکا در نظر دارند، ترامپ را دو هفته مانده به انتها دوره ریاست جمهوری وی، با استناد به ماده 25 اصلاحی قانون اساسی ایالات متحده برکنار نمایند. بر اساس این ماده، معاون رئیس جمهوری و اکثریت کابینه دولت قادر خواهند بود رئیس جمهوری را فاقد صلاحیت تصدی قدرت اعلام نمایند.

تازه ترین خبرها و تحلیل های مالی را در اینستاگرام وبلاگ شهبازی مشاهده کنید

این رسانه فرانسوی به نقل از منابع خبری آمریکایی نوشت: اعضای هیئت دولت آمریکا در خصوص احتمال برکناری ترامپ از قدرت پس از کودتای طرفدارانش در کنگره، بحث و گفتگو نموده اند.

بی اف ام تی وی اضافه نمود: همچنین چندین مقام منتخب و بسیاری از مطبوعات معتبر، رسما خواهان برکناری ترامپ به رغم آنکه هنوز دو هفته به انتها ریاست جمهوری وی مانده، شدند.

این رسانه فرانسوی توضیح داد: همه دمکرات های کمیته قضایی مجلس نمایندگان در نامه ای به مایک پنس، ترامپ را بیمار روانی دانسته که قادر به مدیریت و قبول نتایج انتخابات 2020 نیست و از وی خواهان استناد به ماده 25 اصلاحی قانون اساسی برای حفظ و نجات دمکراسی در آمریکا شدند.

منبع: اقتصادنیوز

به "درخواست مقامهای آمریکایی برای برکناری ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مقامهای آمریکایی برای برکناری ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید