حضور حسینی در کنفرانس خبری؛ رشیدمظاهری ذخیره می شود؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، سرمربی استقلال در تصمیمی عجیب تصمیم گرفت کاپیتان دوم تیمش را با خود به نشست خبری قبل از بازی با الشرطه برود.

حضور حسینی در کنفرانس خبری؛ رشیدمظاهری ذخیره می شود؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ شهبازی، طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا هر مربی باید در نشست خبری قبل از بازی با یک بازیکن در نشست خبری حاضر شود که برای بازی با الشرطه فرهاد مجیدی تصمیم گرفت سیدحسین حسینی را به نشست خبری ببرد.

در این بین قانونی وجود دارد که اگر سرمربی یک تیم بازیکن اصلی خود را به نشست نبرد آن باشگاه با جریمه 2 هزار دلاری روبرو می شود و به همین دلیل اینطور به نظر می رسد که سرمربی آبی ها قصد دارد در بازی برابر الشرطه از سیدحسین حسینی در درون دروازه استفاده کند.

البته این احتمال هم وجود دارد که استقلال جریمه 2 هزار دلاری را قبول کرده باشد و فردا بازهم رشید مظاهری را در درون این تیم قرار بگیرد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که مظاهری در بازی با الاهلی توپ های زیادی مهار کرد، اما روی یک صحنه توپ از دستش در رفت و با خوش شانسی وارد دروازه استقلال نشد که اگر این اتفاق می افتاد، بازی در آن دقیقه به تساوی 3 بر 3 کشیده می شد، پس این احتمال هم وجود دارد که مجیدی بخواهد برای بازی با الشرطه به دیگر دروازه بان تیم خود بازی بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور حسینی در کنفرانس خبری؛ رشیدمظاهری ذخیره می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور حسینی در کنفرانس خبری؛ رشیدمظاهری ذخیره می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید