سراجی: با بیش از 6 امضا برای عزل عزیزی خادم به اجماع می رسیم، کسانی در فدراسیون تصمیم گیری می نمایند که فاقد جایگاه قانونی هستند

به گزارش وبلاگ شهبازی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فکر می کنم در جلسه هیئت رئیسه با بیش از 6 امضا برای برکناری رئیس فدراسیون به اجماع برسیم.

سراجی: با بیش از 6 امضا برای عزل عزیزی خادم به اجماع می رسیم، کسانی در فدراسیون تصمیم گیری می نمایند که فاقد جایگاه قانونی هستند

به گزارش وبلاگ شهبازی، مهرداد سراجی درباره درخواست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: ما به استناد ماده قانونی و با امضای بیش از یک سوم اعضای هیئت رئیسه تقاضای تشکیل جلسه را دادیم تا نسبت به عزل رئیس فدراسیون فوتبال اقدام گردد.

وی در واکنش به اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال که گفته بود عزل عزیزی خادم دستور کار هیئت رئیسه نیست، توضیح داد: ایشان حتما نامه را مطالعه ننموده است. این نامه، دستور قانونی دارد و باید به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام نمایند. عزل رئیس فدراسیون مورد نظر اعضای هیئت رئیسه است و فکر می کنم در جلسه ای که قرار است تشکیل گردد با بیش از 6 امضا به اجماع برسیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در خصوص دلیل درخواست هیئت رئیسه برای عزل رئیس فدراسیون گفت: در خصوص صورت های اقتصادی اظهارنظری نشد. اظهارنامه های اقتصادیاتی در زمان مقرر ارائه نشده است و شفافیت اقتصادی در فدراسیون حاکم نبود. سرمربیان تیم های ملی فوتسال، امید و ... قرارداد ندارند. دلیل این است که تصمیمات شخصی گرفته می گردد. در رابطه با سیستم ویدیویی VAR تعیین نشد شرکت مجهول الهویه چطور وارد کشور شد. مهم ترین اتفاق اما، حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود. افرادی در فدراسیون فوتبال تصمیم گیری می نمایند و بیانیه می دهند که فاقد جایگاه قانونی هستند.

سراجی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است با عزل رئیس فدراسیون فوتبال، فیفا واکنش نشان بدهد، گفت: این اتفاق نخواهد افتاد، چرا که بر اساس چارچوب اساسنامه اقدام شده و فیفا این اساسنامه را تأیید نموده است و چیز عجیبی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سراجی: با بیش از 6 امضا برای عزل عزیزی خادم به اجماع می رسیم، کسانی در فدراسیون تصمیم گیری می نمایند که فاقد جایگاه قانونی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراجی: با بیش از 6 امضا برای عزل عزیزی خادم به اجماع می رسیم، کسانی در فدراسیون تصمیم گیری می نمایند که فاقد جایگاه قانونی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید