مشتری نو برای ارسلان مطهری

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرنگاران: استقلال، صدرنشین رقابت های لیگ برتر، این روز ها در کوشش است تا با جذب چند بازیکن دیگر، همچنان تیم کنونی را تقویت کند تا در نیم فصل دوم رقابت های لیگ هم بخت شماره یک قهرمانی محسوب گردد.

مشتری نو برای ارسلان مطهری

به گزارش وبلاگ شهبازی، خریدن بازیکنان زیاد که تعداد بسیار زیادی از آن ها هم بازیکنان با کیفیتی از آب در آمده اند باعث شده تا در برخی از خطوط این تیم، ترافیک عجیب و غریبی درست گردد. یکی از این خطوط مربوط به خط حمله است که فرهاد مجیدی با احتساب کوین یامگا، 7 بازیکن در اختیار دارد که می تواند از آن ها استفاده کند. البته که با توجه به علاقه فرهاد مجیدی به استفاده معمولا 3 بازیکن هجومی، همواره 4 بازیکن دیگر باید روی نیمکت باشند و فرصت چندانی برای بازی کردن به دست نمی آورند.

یکی از بازیکنان که نیمکت نشینی اش در این فصل طولانی شده و پشت سد رودی ژستد، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده و حتی آرمان رمضانی مانده، ارسلان مطهری، یکی از گلزنان خوب استقلال در فصول اخیر است. در این فصل، بازی به مراتب کمتری به این مهاجم رسیده تا حالا شایعه جدایی اش از استقلال در نیم فصل به گوش برسد. اگرچه استقلالی ها چنین موضوعی را تکذیب می نمایند، ولی به نظر می رسد امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر سیرجان، نگاه ویژه ای به ارسلان مطهری دارد و میخواهد این بازیکن را در همین نیم فصل از استقلال گرفته و به سیرجان ببرد. قلعه نویی با بسیاری از بازیکنان استقلال رابطه حسنه ای دارد و همین حالا از تیم او به عنوان شعبه دوم استقلال یاد می گردد.

گل گهر در این فصل با قلعه نویی تیم مدعی ای ساخته و اگر 7 امتیازی که کمیته انضباطی از آن ها کسر نموده به حسابشان واریز گردد، این تیم تا رتبه سوم جدول رده بندی بالا می آید.

منبع: فرارو

به "مشتری نو برای ارسلان مطهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتری نو برای ارسلان مطهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید