تمرکز بیشتر اینستاگرام روی ویدیوها در سال 2022

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرنگاران- آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در پیغام ویدیویی کوتاهی از اولویت بندی برنامه های این شرکت در سال 2022 اطلاع داد. او گفت اینستاگرام می خواهد تمرکز بیشتری روی ویدیوها داشته باشد و قابلیت های درآمدزایی محتواسازان را افزایش دهد.

تمرکز بیشتر اینستاگرام روی ویدیوها در سال 2022

به گزارش وبلاگ شهبازی، موسری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اظهار داشت که سال آینده سال مهمی برای اینستاگرام خواهد بود. او گفت تمام ویدیوهای این پلتفرم پیرامون سرویس Reels متمرکز خواهند شد و توسعه این سرویس ادامه پیدا می نماید. مدیرعامل اینستاگرام بعلاوه اظهار داشت که ابزارهای بیشتری برای عایدیزایی در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می گیرد.

به علاوه، قرار است توجه بیشتری به بخش پیغام رسانی این شبکه اجتماعی گردد. اینستاگرام بعلاوه در 2022 به بحث شفافیت اهمیت بیشتری خواهد داد. موسری متعهد شد که قابلیت های کنترلی بیشتری را به اینستاگرام اضافه کند. این شرکت در ماه مارس ابزارهایی را برای کنترل والدین ارائه کرد و از سال آینده قرار است روش نمایش زمانی محتواها را برگرداند.

اینستاگرام به توسعه ادامه می دهد

آدام موسری به بخشی از به روزرسانی های اینستاگرام در سال گذشته اشاره نمود. او گفت پلتفرم آن ها قابلیت هایی مثل ابزارهای کنترل محتواهای حساس، قابلیت مخفی سازی لایک ها و Hidden Words در بخش پیغام های خصوصی را ارائه کرد. منتها آن ها در سال 2021 با موانعی هم روبرو شدند. برای مثال، پروژه اینستاگرام بچه ها به خاطر نگرانی هایی که پیرامون آن وجود داشت به حالت تعلیق عایدی.

با این حال، به نظر می رسد که مهم ترین تمرکز اینستاگرام در سال آینده میلادی بر بخش ویدیوها خواهد بود. این شبکه اجتماعی در چند وقت اخیر تغییرات زیادی را در این قسمت ایجاد نموده است. آن ها در ماه اکتبر سرویس IGTV را غیرفعال کردند و همه چیز را به زیرمجموعه Reels آوردند. حالا دیگر محدودیت قبلی از بابت مدت زمان ویدیوهای فید اصلی اینستاگرام وجود ندارد، اما کاربران برای مشاهده کامل ویدیوها باید روی آن ها ضربه بزنند.

دیجیاتو نوشت: موسری ماه گذشته میلادی به مجلس سنای آمریکا رفت و قول داد که دسترسی معنادار به اطلاعات این شبکه اجتماعی را برای محققان شخص ثالث فراهم می نماید تا امکان انجام مطالعات درباره اثرات این شبکه اجتماعی بر کاربران و به ویژه نوجوانان وجود داشته باشد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "تمرکز بیشتر اینستاگرام روی ویدیوها در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز بیشتر اینستاگرام روی ویدیوها در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید