تصاویر ، متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی

به گزارش وبلاگ شهبازی، هونگ چی E-HS9؛ متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی با پیشرانه تمام الکتریکی است. داخل کابین با یک محیط کاملا لوکس سر و کار داریم. کنسول جلو از یک نمایشگر ال سی دی بزرگ لمسی تشکیل شده که نشانگر آمپر، سیستم تنظیمات سرگرمی و تنظیمات سیستم تهویه را در خود جای داده است.

تصاویر ، متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی

به گزارش وبلاگ شهبازی به نقل از عصر ایران، هونگ چی را می توان به نوعی متفاوت ترین تولیدکننده خودرو در چین دانست! هونگ چی نام لیموزین تولیدی کشور چین است که احتمالا نمونه های از آن را در تصاویر و ویدئوهای مربوط به جشن و یا نشست های سیاسی مقامات چینی دیده اید. سابقه تولید اولین نمونه هونگ چی به سال 1958 میلادی باز می گردد و این واژه در زبان چینی به مفهوم پرچم قرمز است که باری کاملا سیاسی دارد. از این رو هونگ چی محصولی است که طی تاریخ بارها توسط دولتمردان چینی مورد استفاده قرار گرفته است.

اما در دوران کنونی هونگ چی به عنوان زیرمجموعه ای از گروه خودروسازی بزرگ فاو چین در زمینه تولیدات باکیفیت و همچنین لوکس فعالیت دارد.

هونگ چی در سال 2018 رشد فروش 600 درصدی را گزارش و فروش 100 هزار دستگاه از محصولات خود را برای سال جاری میلادی هدف گذاری کرده است. این برند هم اکنون 2 سدان، 2 اس یو وی، یک الکتریکی و یک لیموزین اختصاصی را در کاتالوگ فروش خود دارد.

در 8 ماهه نخست 2019 هونگ چی پیروز به فروش 52 هزار دستگاه خودرو شده که افزایش 231 درصدی در مقیاس سالانه را نشان می دهد. در ماه اگوست آمار فروش این برند بالغ بر 10 هزار دستگاه بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید