برگزاری مراسم سال نو در رستوران

به گزارش وبلاگ شهبازی، معمولا اسفند مساوی حجم کار زیاد و مهیا کردن همه چیز برای یک سال تازه است. کارکنان به شدت مشغول کار هستند و دقیقه ها هم برایشان بسیار مهم است.

برگزاری مراسم سال نو در رستوران

به گزارش وبلاگ شهبازی، بنابراعلام رستوران ارکیده، از طرفی مدیران نیز به شدت سرشان شلوغ است و در پی برنامه ریزی برای آغاز سال نو می باشند.

دغدغه های همانند قدردانی از کارکنان و انگیزه دادن به آنها در انتها سال کاری و آغاز سال نو نیز وجود دارد. حالا که همگی به شدت مشغول هستند، چه کسی باید به فکر غذای روزانه و یا برگزاری مراسم های انتها سال باشد.

برگزاری جلسات کاری انتها سال در هفت فضای شیک و اختصاصی

برگزاری جلسات انتها سال می تواند بسیار زیاد و خسته شده گردد. البته این جلسات از ابتدای سال نیز وجود داشته اند و به صورت برگزاری جلسات هفتگی و ماهانه سازمان و یا مهمانی های کاری با مهمانان داخلی و خارجی صورت گرفته اند.

در هر صورت، شما به عنوان میزبان این مراسم مهم و سرنوشت ساز ترجیح می دهید این جلسه را در شرکت برگزار کنید یا در پی برگزاری مراسم سازمانی در رستوران هستید؟ وقتی مسئولیت برگزاری چنین جلسه ای به شما واگذار می گردد ضروری است نکاتی را برای موفقیت در این جلسه در نظر بگیرید.

اغلب در این نشست ها که ساعت ها به طول می انجامد شرکت شما می بایست میزبان خوبی برای مهمانانش باشد. اگر کار پذیرایی از مهمان خود را به رستوران های ارکیده سپرده باشید با خیال راحت می توانید لذت غذایی با طعم متفاوت را به مهمانتان بچشانید و احترام و مقبولیت آنها را به دست آورید.

رستوران های ارکیده با فضایی شیک و سالن اختصاصی جهت برگزاری مراسم سازمانی در رستوران همراه با تنوع منوی غذایی کامل و میزبانی جلسه کاری عالی کنار شماست تا با خیال راحت تمام حواستان را فقط روی جلسه تان بگذارید.

از طرفی دیگر، اگر که تمایل دارید این جلسه در سازمان خودتان برگزار گردد می توانید نیروی کارآمد از ارکیده برای پذیرایی درخواست کنید تا مهمانی شما همانند زمان حضورتان در رستوران ارکیده بی نقص برگزار گردد. راه چاره دیگر سفارش غذای بیرون بر می باشد.

سفارش غذای شما که می تواند به وسیله تماس با شعبات و یا به وسیله سایت سفارش آنلاین ارکیده که به مناسبت های مختلف تخفیف های را در نظر گرفته، در زمان کوتاه با پک های غذایی شکیل و ضدعفونی شده به درب شرکت یا سازمان شما ارسال می گردد.

در هر صورت، وجود یک تیم حرفه ای، تجربه سال ها تلاش در زمینه رستوران داری و انعطافی که در پس این تجربه حاصل شده خیالتان را از برگزاری یک جلسه کاری عالی چه در رستوران و چه در محل کارتان راحت می نماید.

از طرفی کارت های اعتباری ارکیده که به تازگی به خدمات ارکیده اضافه شده ینز یک پیشنهاد بسیار مجذوب کننده برای هدیه به کارکنان می باشد.

هفت شعبه ارکیده که شما می توانید مراسم سال نو و انتها سال کاری 1400 خود را در آنجا برگزار کنید به توضیح زیر می باشند:

شعبه اقدسیه تهران: برترین ویوی رستوران در تهران

این شعبه دارای یکی از برترین ویوهای رستوران با اتاق وی ای پی است. علاوه بر این، پارکینگ رایگان نیز خیال شما را از بابت پارک ماشینتان راحت می نماید.

2. شعبه میدان آرژانتین تهران: دسترسی بسیار آسان

این شعبه در قلب تجاری تهران یعنی میدان آرژانتین واقع شده است. از ویژگی های این شعبه می توان به معماری شیک، مدرن و هنری در فضایی بیش از 1200 متر مربع، گنجایش بیش از 450 نفر در 3 طبقه، سالن اصلی، کافی شاپ و دو سالن VIP ، پارکینگ اختصاصی و بهره مندی از پرسنل متخصص و آموزش دیده اشاره نمود.

3.شعبه مهستان کرج- رستوران گردان

این شعبه چهارمین رستوران گردان خاورمیانه به شمار می رود و با فضایی بالغ بر 2000 متر مربع و گردش 360 درجه بر بام کرج با ظرفیتی بالغ بر 450 نفر این رستوران را تبدیل به یکی از برترین رستوران های کرج کرده است. علاوه بر این، این شعبه دارای پارکینگ اختصاصی، فضای اختصاصی بازی بچه ها و فضای باز و آلاچیق می باشد.

4.شعبه جاده چالوس: قدیمی ترین شعبه ارکیده

اگر تمایل دارید که جشن انتها سال شرکت خود را در فضایی متفاوت در اطراف تهران یا کرج برگزار کنید و در واقع در پی مکانی محبت آمیز برای در کردن خستگی های یک سال کاریتان هستید، پیشنهاد ما انتخاب شعبه جاده چالوس رستوران ارکیده است.

5.شعبه شهریار: باغ رستوران بزرگ در اطراف تهران

شعبه شهریار مجموعه رستوران های ارکیده یکی از شعب پربازدید و مورد پسند هموطنان عزیز است. علت این امر نیز فضای بسیار سرسبز آن به علاوه موقعیت نزدیک و در عین حال حومه ای این شعبه است. پارکینگ اختصاصی و فضای باز و آلاچیق و سالن های مجلل از دیگر مزایای این شعبه است و شما به راحتی می توانید روی برگزاری مراسم سال نو در رستوران حساب باز کنید.

6. شعبه متل قو استان مازندران: لذت صرف غذا در یک ساحل اختصاصی

فضایی بالغ بر 600 متر مربع در 3 طبقه، سالن سرپوشیده در هر طبقه، 1000 متر مربع ساحل اختصاصی، پرسنل حرفه ای و آموزش دیده و فضای اختصاصی بازی بچه ها این شعبه را تبدیل به یکی از برترین رستوران های شمال ایران کرده است.

7.شعبه سعادت آباد تهران: شیک ترین رستوران و کافه غرب تهران

پارکینگ اختصاصی، سالن وی ای پی برای جلسات و مراسم انتها سال و بعلاوه سیستم صوتی و تصویری قوی این رستوران را تبدیل به یکی از برترین رستوران های تهران برای برگزاری جشن سال نو کرده است.

برای اقدام به رزرو آنلاین شعبات می توانید به وسیله سایت ارکیده اقدام کنید و یا با شماره 09123141900 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری مراسم سال نو در رستوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم سال نو در رستوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید