برپایی نمایشگاه دستاوردهای میراث فرهنگی استان گلستان در جشن چهل سالگی انقلاب

به گزارش وبلاگ شهبازی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: نمایشگاه تخصصی از دستاوردهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در طول چهل سال در قالب فیلم و عکس برپا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای میراث فرهنگی استان گلستان در جشن چهل سالگی انقلاب

به گزارش وبلاگ شهبازی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، جلسه شورای معاونان و مدیران ستادی این اداره کل به منظور سفر رئیس جمهور به استان گلستان در دهه مبارک فجر و همچنین برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب با حضور سید محسن دلبری مدیر کل هماهنگی امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور ، ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی استان، معاونان و مدیران ستادی برگزار گردید.

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این جلسه گزارشی از عملکرد و اقدامات این اداره کل در حوزه های مختلف ارائه کرد و گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر 70 اقامتگاه بوم گردی، 4 هتل، فروشگاههای صنایع دستی، کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی پروژه های سرمایه گذاری و ایجاد زیر ساخت های صنعت گردشگری استان بالغ بر 12000 میلیارد ریال در سطح استان به صورت همزمان و با حضور ریاست محترم جمهور شروع می گردد.

کریمی در ادامه با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید نسبت به ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه اظهار کرد: جشن های چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت ویژه در مرکز استان و با هماهنگی بعمل آمده با فرمانداران محترم 13 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

او در این خصوص بیان کرد: دعوت از هنرمندان کشوری، حضور بازیگران سینمایی در عرصه فیلم های انقلابی، دعوت از گروه های موسیقی سنتی و آیینی از استان ها، برگزاری مسابقات ویژه، اجرای جنگ های شاد با حضور هنرمندان طنز پرداز کشوری برگزار می گردد.

کریمی همچنین در ادامه گفت: نمایشگاه تخصصی از دستاوردهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در طول چهل سال در قالب فیلم و عکس برپا خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان در ادامه به برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به پروژه های گردشگری که در سطح استان به بهره برداری رسیده، انتظار می رود ماندگاری مسافران و گردشگران نوروزی در این استان افزایش یابد.

او همچنین در ادامه به برگزاری جشن های ملی نوروزگاه اشاره نمود و اضافه نمود: سال جاری با هماهنگی های اجرا شده با فرمانداران و همکاری شهرداران در تمام 14 شهرستان استان این جشن ها برای ماندگاری مسافران و گردشگران و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می گردد.

کریمی در انتها به دستاوردهای مهم اداره کل در طول 4 سال گذشته اشاره نمود و اضافه نمود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در تمام شاخصه های استانی و ملی به عنوان دستگاه برتر اجرایی از سوی متولیان امر معرفی شده و امیدواریم شاهد تکرار این دستاوردها در سالیان آینده هم باشیم.

همچنین در این جلسه سیدمحسن دلبری مدیر کل هماهنگی امور استان های سازمان با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده توسط معاونان و مدیران ستادی اداره کل به آنالیز مسائل حوزه های مختلف اداره کل پرداخت.

او با بیان اهمیت حضور رئیس جمهور در استان گلستان و جشن های چهل سالگی انقلاب، اعلام کرد: با توجه به حضور ریاست محترم جمهور در استان و تدبیر ایشان در برپایی هر چه باشکوه تر ایام الله دهه فجر در استان ها، برنامه های فرهنگی باید با قوت بیشتری برگزار گردد و موجبات شادی و نشاط در جامعه را فراهم آورد.

این مقام مسئول با تاکید به سخنان رئیس جمهور در مورد شور و نشاط اجتماعی در جامعه گفت: استان گلستان توانست با برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام شور و نشاط اجتماعی و احساس رضایتمندی بالایی را در سطح جامعه ایجاد کند.

او اضافه نمود: تعاملات فرا سازمانی خوبی که وجود دارد و اعتمادی که مدیرکل میراث فرهنگی استان به جوانان و بانوان در پست های مدیریتی کردند ستودنی است و امروز شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه ها هستیم.

سید محسن دلبری مدیر کل هماهنگی امور استانها در سازمان با حضور در استان گلستان با کارکنان این مجموعه دیدار و مصاحبه کرد و با همراهی ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی استان از بخش های مختلف ادارکل میراث فرهنگی،اداره گرگان،خانه صنایع دستی،فروشگاه صنایع دستی در گرگان و همچنین از پروژه مرمت کاخ آقا محمد خان در شهر گرگان بازدید کرد.

منبع: میراث آریا

به "برپایی نمایشگاه دستاوردهای میراث فرهنگی استان گلستان در جشن چهل سالگی انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه دستاوردهای میراث فرهنگی استان گلستان در جشن چهل سالگی انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید