اولین هتل پنج ستاره اردبیل افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ شهبازی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اولین هتل پنج ستاره اردبیل افتتاح می گردد.

اولین هتل پنج ستاره اردبیل افتتاح می گردد

نادر فلاحی در بازدید از هتل پنج ستاره یاکاموز گفت: اولین هتل پنج ستاره استان اردبیل همزمان با عید فطر در مرکز شهر اردبیل افتتاح می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: بازدیدی به همراه اعضای کمیته زیرساخت های جهانگردی استان از هتل یاکاموز داشتیم، فرایند اجرایی این هتل در حال اتمام است و طی دو هفته آینده و همزمان با عید فطر این هتل پنج ستاره به بهره برداری می رسد.

او تاکید نمود: در کوشش هستیم تا با توسعه زیرساخت های جهانگردی استان و افزایش تعداد هتل های پنج ستاره هم میزبان خوبی برای رویداد بین المللی اردبیل 2023 مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو باشیم و هم در جذب جهانگرد داخلی و خارجی پیروز تر عمل کنیم.

فلاحی با اشاره به اهمیت ورود سرمایه گذاران به پروژه هایی مثل هتل پنج ستاره اعلام کرد: از سرمایه گذار این پروژه و همه نهادهایی که با سرمایه گذار برای اجرای این پروژه همراهی کردند تشکر میکنم و از ورود سایر سرمایه گذاران به حوزه جهانگردی استقبال و حمایت می کنیم.

خدامرادزاده، سرمایه گذار این هتل نیز گفت: هتل پنج ستاره یاکاموز با امکاناتی مثل تالار، رستوران های سنتی، ایرانی و فرنگی، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، استخر، 60 اتاق با ظرفیت پذیرش 150 مهمان و رعایت تمامی استانداردهای هتل پنج ستاره تا عید فطر آماده بهره برداری می گردد.

منبع: همگردی

به "اولین هتل پنج ستاره اردبیل افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هتل پنج ستاره اردبیل افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید