Slideshow Make اپلیکیشنی برای ساخت ویدیو های مجذوب کننده

به گزارش وبلاگ شهبازی، با اپلیکیشن Slideshow Make خاطرات شیرینی از خوی بجا بگذارید.

اپلیکیشن اندرویدی Slideshow Maker با محیط جذابش از عکس هایتان فایل ویدیویی می سازد و شما می توانید خاطرات خود را به برترین نحو ممکن بصورت اسلاید شو موزیکال مرور کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

Slideshow Make اپلیکیشنی برای ساخت ویدیو های مجذوب کننده

انتشار عکس ها در شبکه های مجازی دیگر آن بازخورد همیشگی را ندارد و رفته رفته توجه کاربران به سمت ساخت ویدیو های مجذوب کننده معطوف شده است. شبکه های اجتماعی هم در این راستا برای جلب رضایت مردم

قابلیت ها نرم افزاری خود را بهینه نموده اند. همچون اینستاگرام که مدت زمان انتشار ویدیو را به یک دقیقه افزایش داده است و از سوی دیگر پیش بینی شده است که محتوای فیس بوک تا چند سال دیگر به طور کامل ویدیویی خواهد شد. این موضوع با توجه به افزایش انتشار ویدیوها در حال حاضر منطقی به نظر می رسد. البته این خبر به این معنا نیست که کاربران دیگر به سمت انتشار عکس های خود نخواهند رفت؛ بلکه به احتمال زیاد عکس ها نیز در قالب ویدیو منتشر خواهند شد. طبیعتا امری مجذوب کننده تر به نظر می رسد که به جای انتشار یک عکس و نظرخواهی درباره آن، یک اسلایدشوی ویدیویی از چندین عکس را در یک پست به معرض دید بگذارید و از نظرات دیگران آگاه شوید. Slideshow Maker یکی از برترین اپلیکیشن های موجود برای ساخت اسلایدشو و فایل ویدیویی از عکس ها است که به یاری آن می توانید از عکس های خود (چه یک عکس چه هر تعداد دلخواه دیگر) فایل های ویدیویی بسازید.

این امر به صورت کاملا شیک و مجذوب کننده انجام می گردد؛ به این صورت که علاوه بر افکت های مجذوب کنندهی که در زمان عوض شدن هر عکس می توانید معین کنید، قادر به انتخاب فایل موسیقی دلخواه نیز برای میکس شدن روی تصاویر خواهید بود تا یک میکس مجذوب کننده از تصاویر خود به وجود بیاورید. در Slideshow Maker شما به بیش از 20 افکت مختلف برای تغییر عکس ها و چندین موسیقی پیش فرض دسترسی خواهید داشت تا اگر موزیک مجذوب کنندهی در گوشی خود ندارید، بتوانید از آرشیو پیش فرض Slideshow Maker بهره ببرید. محیط کاربری برنامه نیز به صورت متریال طراحی شده است و علاوه بر آنکه حس خوبی در زمان کار با برنامه به کاربر خواهد داد، باعث دسترسی آسان به تمامی امکانات نیز می گردد. مورد مجذوب کننده دیگری که در برنامه شاهد بودیم، وجود تم های مختلفی برای اسلایدشو بود. برای مثال اگر مشغول تهیه یک اسلایدشو از عکس های تولد خود هستید؛ می توانید با انتخاب تم تولد، یک زمینه شاد و آیتم های متحرکی را که به تولد و مراسم مرتبط هستند، در ویدیوی نهایی خود در اختیار داشته باشید. علاوه بر تمام امکاناتی که گفته شد، بسته های استیکر و افکت نیز در برنامه وجود دارند که در صورت تمایل می توانید به دانلود آن ها بپردازید..

ویژگی ها

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • امکان استفاده از تم های مختلف
  • امکان ساخت اسلایدشو از تعداد دلخواه تصویر
  • وجود بسته های قابل دانلود مانند استیکر و …
منبع: الی گشت

به "Slideshow Make اپلیکیشنی برای ساخت ویدیو های مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Slideshow Make اپلیکیشنی برای ساخت ویدیو های مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید