6 مورد از پردرآمدترین شغل های جهان را بشناسید

به گزارش وبلاگ شهبازی، پردرآمدترین شغل جهان، عبارتی وسوسه انگیز که نظر خیلی ها را به خود جلب می نماید. در این مقاله با شش مورد از این شغل ها در شش نقطه مختلف جهان آشنا می شوید.با خبرنگاران همراه باشید.

6 مورد از پردرآمدترین شغل های جهان را بشناسید

بعضی به دنبال شغل های هیجان انگیز، چالش برانگیز و تجارب با ارزش اند، بعضی هم در پی پردرآمدترین شغل ها. پیدا کردن چنین شغلی رویای دیرینه خیلی ها است. در اینجا اما بعضی تنها به رویاپردازی بسنده می نمایند و عده ای هم شاید برای تحققش دست به هر کاری بزند. شاید یک راه پیشرو چنین افرادی تحصیل و مهاجرت باشد. تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه ها و یافتن شغل مناسب. اما خب، به همان اندازه که این شغل ها پرسود هستند، احتیاج به مهارت هایی دارند که یا به سختی به دست می آیند یا یادگیری آن ها سال ها زمان می برد. در این مقاله، چند مورد از پردرآمدترین شغل های دنیا را براساس کشور لیست نموده ایم. در ادامه با وبلاگ شهبازی باشید.

6. هلند، مدیر عامل (113000 £)

توضیح وظایف: مدیر عامل بر عملکرد سایر مدیران و روسای بخش های مختلف به دقت نظارت می نماید. همچنین آموزش و راهنمایی دیگر مدیران و اعضای هیئت مدیره و اصلاح و آنالیز برنامه های بخش های مختلف بر عهده مدیر عامل است.

تحصیلات: داشتن یک مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و MBA برای این شغل ضروری است.

5. آلمان، مدیریت اجرایی سرمایه انسانی (14000 £)

توضیح وظایف: مدیر اجرایی سرمایه انسانی مسئول جذب، توسعه و مدیریت بزرگ ترین دارایی شرکت است. آن ها سعی بر پیدا کردن و حفظ استعدادهای بزرگ برای همه موقعیت های و بخش های سازمان دارند.

تحصیلات: این شغل معمولا احتیاج به پنج سال سابقه در نقش مدیریت، ترجیحا در حوزه سرمایه انسانی یا منابع انسانی است. مدرک کارشناسی ارشد منابع انسانی، روابط کار یا رشته مرتبط ضروری است.

4. ایرلند، مدیریت ارتباط با مشتری (16000 £)

توضیح وظایف: مدیران ارتباط با مشتری با طیف گسترده ای از وظایف روبه رو هستند، بخش هایی مانند بازاریابی، کنترل اقتصادی و مدیریت، IT، استراتژی کسب و کار و غیره. آ ن ها از تخصص کسب و کار خود برای ارائه مشاوره و یاری به سازمان برای حل مسائل و مسائل، ایجاد ارزش، بهبود عملکرد کسب و کار و به افزایش حداکثری رشد بهره می گیرند.

تحصیلات: این رشته از مدیریت، فارغ التحصیلان هر رشته ای را شامل می گردد؛ با این حال، داشتن مدرک در رشته بازرگانی، امور اقتصادی، اقتصاد، ریاضیات یا مهندسی مفید خواهد بود.

3. سنگاپور، مدیر عامل / مدیر اجرایی (182000 £)

توضیح وظایف: توضیح شغل یک مدیر عامل/ مدیر اجرایی شرکت متناسب با شرکت متفاوت است. با این حال، وظایف اصلی شامل راهنمایی استراتژیک به سمت رشد سودآور و بهره برداری از سرمایه های شرکت، توسعه و اجرای موفقیت آمیز سیاست های شرکت، نظارت دقیق بر نتایج اقتصادی در مقایسه با برنامه و بودجه.

تحصیلات: مدرک لیسانس در مدیریت کسب و کار، مدیریت یا هر رشته مرتبط مورد احتیاج است، داشتن یک مدرک MBA مربوط به صنعتی که در آن مشغول به کار هستید می تواند یک یاری باشد.

2. دبی، مدیرعامل (191000 £)

توضیح وظایف: مدیران از صحت عملکرد اقتصادی و خدمات ارائه شده در یک شرکت حسابداری، تدارکاتی، خرید یا IT مطمئن می شوند. همچنین، یک مدیر تهیه بودجه سالانه، گزارش سالانه نتایج، اسناد قانونی و اظهارنامه اقتصادیاتی مورد احتیاج، استخدام و مدیریت کارکنان در بخش های مختلف را برعهده دارد.

تحصیلات: این موقعیت احتیاج به یک مدرک دانشگاهی در رشته مدیریت کسب و کار یا امور اقتصادی است و البته یک مدرک MBA. مهم تر از مدرک، دانش گسترده ای از امور اقتصادی، حسابداری، بودجه و کنترل هزینه، خرید و تدارکات است.

1. کانادا، پزشکان متخصص (197000 £)

توضیح وظایف: پزشکان متخصص در بخش های خدمات پزشکی، آزمایشگاهی و عمل جراحی مشغول هستند. کسانی که در پزشکی بالینی، تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات فیزیولوژیکی یا روانی فعالیت دارند. متخصصان طب آزمایشگاهی تجزیه و تحلیل میکروسکوپی و شیمیایی نمونه های آزمایشگاهی و نمونه برای مشخص ماهیت، علت و توسعه بیماری انسانی را انجام می دهند. متخصصان جراحی در انجام و نظارت اعمال جراحی مشغولند.

تحصیلات: برای این شغل، مدرک پزشکی از یک دانشگاه علوم پزشکی مورد تایید احتیاج است و البته مدرک آموزش تخصص خاص. پزشکان متخصص، همچنین، احتیاجمند کسب نمره قبولی در امتحانات صدور گواهینامه از کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا و دریافت گواهی از مقامات استانی یا منطقه ای هستند.

منبع: کجارو / careeraddict.com

به "6 مورد از پردرآمدترین شغل های جهان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مورد از پردرآمدترین شغل های جهان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید